Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@11:32:57 GMT

پاتوق معتادان در «پایتخت» جمع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۶۷۹۵

پاتوق معتادان در «پایتخت» جمع شد

حسنوند از متلاشی شدن پاتوق معتادان و دستگیری ۷ سوداگر مرگ و کشف ۳۳ کیلو انواع مواد مخدر خبرداد

به گزارش خبرگزاری شبستان، سرهنگ «عبدالوهاب حسنوند» گفت: با اعلام شکایت تعدادی از اهالی محله لویزان مبنی بر برپایی پاتوق استعمال و خرید و فروش مواد مخدر در محدوده پارک جنگلی لویزان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به بررسی‌ها و اقدامات اطلاعاتی انجام شده توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: با تایید صحت خبر هماهنگی‌های قضایی انجام و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار قرار گرفت.


وی عنوان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند در عملیات ضربتی ۷ سوداگر مرگ را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.


سرهنگ حسنوند یادآور شد: علاوه بر دستگیری متهمان، در این عملیات ۲۲ کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک، ۱۰ کیلو و ۱۶۰ گرم حشیش، ۲۰۰ گرم هرویین، ۶۳ گرم شیشه و ۷۰ عد پایپ در مجموع حدود ۳۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ  با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، افزود: طرح‌ها و برنامه‌های کنترلی برای ارتقاء امنیت و آرامش مردم ادامه دارد.
 
 

کشف ۳۴۷ گرم شیشه از معده خرده فروش مواد مخدر
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر و کشف ۳۴۷ گرم شیشه در معده وی، خبر داد و گفت: تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با هماهنگی‌های قضائی برای دستگیری خرده فروشی مواد مخدر اقدام کردند و پس از مراقبت‌های ویژه پلیسی موفق شدند این فرد را در مخفیگاهش دستگیر کنند، ولی مقدار جزئی مواد مخدر از نوع شیشه از مخفیگاهش کشف شد.

 

وی بیان کرد: با تشکیل پرونده‌ای در این خصوص، متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به افسر نگهبان تحویل شد تا به مرجع قضایی برای سیر مراحل قانونی تحویل شود.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه افسرنگهبان وقت متوجه شرایط نامساعد جسمانی متهم شده که از ناحیه شکم اظهار درد می‌کرد، ادامه داد: تیم پزشکی برای بررسی وضعیت جسمانی متهم دعوت و خدمات پزشکی سرپایی انجام شد.

 

این مقام انتظامی گفت: با شرایط نامساعد متهم و بیشتر شدن اظهار درد، متهم به یکی از بیمارستان ناجا منتقل شد که تیم پزشکی در بررسی‌های پزشکی متوجه وجود بسته‌هایی در معده متهم شدند.

 

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: پزشکان که احتمال می‌دادند این بسته ها، مواد مخدر باشد، بلافاصله به اتاق عمل هدایت کردند و موفق شدند ۳۴ بسته مواد مخدر در مجموع به وزن ۳۴۷ گرم شیشه کشف کنند.

 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: وضعیت جسمانی متهم رو به بهبود است و تحت درمان و مراقبت‌های پزشکی قرار دارد.

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: لویزان پاتوق معتادان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فروش مواد مخدر جسمانی متهم موفق شدند خرده فروش کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدخلیل هاشمی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی و تلاش های میدانی نامحسوس توانست با شناسایی دو نفر عامل توزیع مواد افیونی؛ ضمن دستگیری آنان به میزان ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: طی ۴۰ روز گذشته انتظامی کلاله در ماموریتهای خود ۱۸ نفر خرده فروش را دستگیر کند.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

کد خبر 6093180

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه