Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های اربعین حسینی به مناسبت اربعین شهادت سردار قاسم سلیمانی در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در سراسر استان سمنان برپا می‌شود. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در سمنان، اظهار داشت: سردار سلیمانی مرد میدان نبرد با تروریست‌های تکفیری و مجاهدی نستوه بود که هر چه از ایستادگی، شجاعت و دلاوری این سردار پرافتخار جهان اسلام بگوییم، کم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شهادت حاج قاسم سلیمانی را مصیبتی بزرگ برای جهان اسلام دانست و افزود: این سردار رشید اسلام تربیت‌یافته مکتب اسلام و قرآن بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی سرباز مخلص ولایت بود گفت: سردار سلیمانی رمز ولایت مداری را در طول بیش از 40 سال خدمت سردار سلیمانی در دفاع از کیان اسلام، انقلاب، حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت و دفاع از مظلومان برابر ستمگران در پیشانی اهداف و برنامه‌های خود قرار داده بود.

حجت‌الاسلام قندهاری اظهار داشت: باید از مرام و مسلک چنین شهیدان پرافتخار و شجاع برابر مستکبران عالم درس گرفت و شیوه و سلوک و راه آن‌ها را تداوم بخشید.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه 22 بهمن‌ماه امسال مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی است؛ بنابراین پیش‌بینی‌های لازم برای اینکه برنامه‌های امسال در این روز با شکل و بر اساس این محوریت برگزار شود؛ انجام‌شده است.

مراسم چهلم سردار سلیمانی در مصلی تهران برگزار می‌شودمیز خدمت دستگاه‌های اجرایی گیلان به‌یاد «سردار سلیمانی» در رشت برپا شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مقررشده است در مسیرهای تعیین‌شده راهپیمایی روز 22 بهمن‌ماه موکب‌های اربعین حسینی و ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت اربعین شهادت سردار قاسم سلیمانی در سراسر استان برپا شود.

حجت‌الاسلام قندهاری عنوان کرد: نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف از جمله بسیج و سپاه استان سمنان ویژه برنامه‌های خاصی از 24 تا 27 بهمن‌ماه به مناسبت بزرگداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی تهیه و تدارک دیده‌اند.

وی از جمله این برنامه‌ها را برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت به همت بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان با حضور خانواده شهدا و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان در روز سه‌شنبه ششم اسفندماه در تالار امیرکبیر سمنان عنوان کرد.

انتهای پیام/363/ ت

R41366/P/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان موکب های اربعین سردار سلیمانی شهادت سردار برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۰۰ نیروگاه کوچک مقیاس در کشور راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در سطح روستاهای استان سمنان در بخش درجزین با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، خدمت رسانی به خصوص به روستاها و مناطق محروم را رسالت بسیج سازندگی دانست.

وی با اشاره به ارائه خدمت در راستای توانمند سازی نقاط کم برخوردار در سراسر کشورمان، تاکید کرد: به همت بسیج سازندگی و با همکاری کمیته امداد و وزارت نیرو، دو هزار و ۸۶۴ نیروگاه کوچک مقیاس خانگی در نقاط محروم کشور راه اندازی شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه امروز در استان سمنان نیروگاه کوچک مقیاس عمدتاً در مناطق روستایی و کم برخوردار به صورت متمرکز و همزمان افتتاح می‌شود، تاکید کرد: وزارت نیرو برق تولیدی این نیروگاه‌ها را خریداری و هم برق مورد نیاز استان‌ها تأمین می‌شود و هم خانواده‌ها به لحاظ مالی و اقتصادی توانمند می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه در گام اول ۲۱۳ نیروگاه کوچک مقیاس خورشیدی در استان راه اندازی و تا پایان سال، ۳۵۰ نیروگاه خورشیدی دیگر به بهره برداری خواهد رسید، گفت: ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس، طی تفاهم نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ایجاد خواهد شد.

سردار منصور شوقانی بیان کرد: به واسطه اینکه سمنان استانی صنعتی است این آمادگی وجود دارد که شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی با بسیج سازندگی تفاهم نامه و قرار دادهایی را امضا و برق مورد نیازشان از طریق همین نیروگاه‌ها تأمین شود در این راستا همچنین ایجاد شش نیروگاه در کارخانجات استان سمنان هدف گذاری شده است.

کد خبر 6099613

دیگر خبرها

  • ۲۸۰۰ نیروگاه کوچک مقیاس در کشور راه اندازی شد
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح