Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شبستر، در این مراسم حجة الاسلام و المسلمین محمد زاده امام جمعه شبستر و مدرس گروه معارف اسلامی این دانشگاه، به بررسی ابعاد و زوایای مختلف پیام بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب با عنوان "بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی" پرداخت.

وی با تشریح ابعاد مختلف آن به نقش و جایگاه مهم علم و پژوهش برای پیشرفت کشور و رهایی از وابستگی به خارج، و اهمیت دانشگاه ها و اساتید و پژوهشگران در این بیانیه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدزاده تأکید کرد: یکی از بخشهای کلیدی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نقش دانشگاه و علم و پژوهش در توسعه پایدار کشور است.

وی همچنین بر ضرورت برگزاری جلسات متعدد در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی جهت تبیین ابعاد مختلف این بیانیه مهم تأکید کرد.

در این مراسم که با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در مسجد حضرت فاطمة الزهراء برگزار شد، قبل از سخنرانی امام جمعه شبستر، مراسم پرفیض زیارت عاشورا و عزاداری به مناسبت ششمین روز از دهه فجر با عنوان "معنویت، ایثار، شهادت"، و به یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

همچنین پس از این مراسم، از تابلو وصایای شهدای شهرستان شبستر در دانشگاه رونمایی شد.

مراسم رونمایی با حضور مسئولین شهرستان، جمعی از خانواده‌های شهدا و دانشگاهیان برگزار و از تابلووصایای شهدا که در معابر و اماکن مختلف این دانشگاه نصب شده‌اند پرده برداری شد.

طرح نصب وصایای شهدا شهرستان شبستر به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر و به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی، روابط عمومی و بسیج دانشجویی دانشگاه در عرض ۳ ماه انجام شده، و پس از هماهنگی با ارگان های مرتبط شهرستان، و تشکیل تیمهای محتوایی و اجرایی، مهمترین بخشهای وصایای شهدای شهرستان شبستر انتخاب و پس از طراحی و تهیه تابلو، در مهمترین معابر و اماکن دانشگاه نصب شد تا مورد بهره‌برداری دانشگاهیان قرار گیرد.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وصایای شهدا برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با هفته گرامیداشت کار و کارگر بعد از ظهر شنبه یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت با حضور مهدی نقدی فرماندار شفت، حجت الاسلام حکیمی امام جمعه، سرهنگ نقدپور فرمانده سپاه ناحیه شفت، رؤسای ادارات، جامعه کارگری و مدیران شرکت‌های تولیدی در سالن همایش یکی از کارخانجات شهرک صنعتی خرفکل شفت برگزار شد.

«حجت الاسلام حکیمی» امام جمعه شهرستان شفت در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا علی الخصوص شهیدان صنف کارگری اظهار کرد: کارگران از مهمترین ارکان رشد تولید هستند که منجر به مهار تورم در کشور می‌شوند.

کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای هستند

وی با بیان اینکه قشر زحمتکش کارگری به عنوان بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی کشور شبانه روزی در تلاش و تکاپو هستند، افزود: کارگر در فرهنگ اسلامی دارای شأن و منزلت والایی است و بنا بر احادیث ائمه اطهار (ع) کسانی که برای روزی خانواده تلاش می‌کنند، همانند مجاهد فی سبیل الله هستند.

حجت الاسلام حکیمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلف به منزلت و ارتقای جایگاه کار و کارگر پرداخته‌اند، یادآور شد: کارگران در همه برهه‌ها از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تحریم‌ها نقش کلیدی داشته‌اند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از سه خانواده معظم شهدای کارگری و کارگران نمونه شاغل در شهرک‌های صنعتی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6090094

دیگر خبرها

  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد