Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز شاهد الحاق مجدد ده‌ها فروند بالگردهای باز آماد شده (اورهال شده) در هوانیروز قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم و این یک کار کاملاً پیچیده و فنی است که توسط متخصصان داخلی انجام شده است.

امیر سرتیپ "امیر حاتمی" امروز (یکشنبه-20 بهمن) در بازدید از نمایش قدرت بالگردی پایگاه چهارم پشتیبانی هوانیروز اصفهان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فرا رسیدن دهه فجر را به مردم ایران تبریک می‌گویم و خدا را شاکریم که در این ایام مبارک شاهد الحاق مجدد ده‌ها فروند بالگردهای باز آماد شده (اورهال شده) در هوانیروز قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم و این یک کار کاملاً پیچیده و فنی است که در اختیار کشورهای محدودی از جمله ایران آن هم با پشتیبانی تولیدکنندگان اصلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این شکل باز آماد شده که همکاران ما در سازمان صنایع  هوایی و شرکت "پنها" انجام داده‌اند، مختص به جمهوری اسلامی ایران است به طوری که این دستاورد بزرگ بدون دریافت هیچ قطعه‌ای و با اتکا به توانمندی‌های داخلی و شرکت‌های مختلف و دانشگاه‌های مرتبط انجام شده و امروز می‌توانیم بالگردهای موجودمان را که سرمایه قابل توجهی برای کشورمان است با هزینه کم و نصف هزینه‌هایی که در دنیا صرف می‌شود و با صرفه جویی قابل توجهی بازآماد و در کنار این کار بالگردها را به تجهیزات جدید مجهز کنیم و در اختیار نیروی زمینی و هوانیروز قهرمان قرار دهیم تا در خطِ استفاده قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تصریح کرد: هوانیروز یک یگان بسیار شناخته شده و خوش‌نام برای مردم است. از روز آغاز دفاع مقدس شهید وطن پور، کشوری و شیرودی و ده‌ها شهید دیگر در ذهن و خاطره مردم عزیزمان هستند و در حوادث طبیعی نخستین یگانی هستند که به کمک مردم حادثه دیده می‌شتابند.

حاتمی خاطرنشان کرد: بازآماد ده‌ها بالگرد توسط سازمان صنایع هوایی در اصفهان، مسجد سلیمان، تهران، قزوین، کرمان و کرمانشاه انجام شده و امروز در اختیار پایگاه‌های هوانیروز قرار می‌گیرند. برای مجموعه هوایی کشور هزاران قطعه توسط متخصصان داخلی تولید می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی وزير دفاع بالگرد جمهوری اسلامی ایران توسط متخصصان داخلی انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا گفت: برای زیرساخت‌های تبادلات حمل‌ونقل خطوط کشتیرانی و خطوط هوایی باید تقویت شود.

وی افزود: رفع مشکل نقل‌وانتقال مالی‌وپولی از زیرساخت‌های ضروری است. در قاره آفریقا ارتباط با کشورها نسخه مختص خود را می‌طلبد و باید برنامه‌های متفاوت برای هر کشور و اقلیم داشت‌. حداکثر تا سه ماه دیگر مشکلات و موانع نقل‌وانتقال مالی‌وپولی ایران و آفریقا حل شود.

رئیس‌جمهور در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا: فرآوری معادن در آفریقا بسیار مهم است، ایران در این زمینه دانش دارد و می‌تواند به فرآوری معادن کمک‌کند.

وی افزود: کشت فراسرزمینی از دیگر ظرفیت‌های مهم است. تامین مواد اولیه با قیمت مناسب می‌تواند برای همه فعالان اقتصادی و مراکز تولیدی از سوی آفریقا صورت گیرد.

رئیسی تصریح کرد: خدمات فنی ومهندسی در ایران به برکت انقلاب اسلامی جایگاه قابل قبولی دارد که مورد قبول همگان است. سدی که در کشور سریلانکا توسط متخصصان ایرانی ساخته شده کم نظیر است.

وی افزود: امکان ساخت پالایشگاه و نیروگاه از سوی جمهوری اسلامی وجود دارد و می‌توانیم در این زمینه با کشورهای آفریقای همکاری داشته باشیم.

کد خبر 6088942 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • نمایش شکست آمریکا در طبس در بیلبورد‌های پایتخت