Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@17:35:59 GMT

روستای بدون برق در شهرستان اردستان وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۷۰۲۹

روستای بدون برق در شهرستان اردستان وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، قاسمعلی ناظری پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: حذف قبض کاغذی و جایگزین قبض سبز از اهداف اصلی اداره برق شهرستان در این ماه‌های اخیر بوده است.

وی افزود: با مدیریت مصرف برق در تابستان۹۸ توانسته ایم کار بسیار بزرگی را انجام دهیم.

۹۰ درصد خدمات در اداره برق اردستان غیر حضوری است

رئیس اداره برق شهرستان اردستان گفت: اداره برق شهرستان اردستان در حال حاضر ۲۹ مورد از خدمات را به شکل غیر حضوری ارائه می هد که ۹۰ درصد خدمات را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ابرازداشت: شهرستان اردستان دارار ۳۲ هزار و ۱۱۷ مشترک برق است که همه از قبض سبز استفاده می کنتد و قبوض کاغذی حذف شده است.

ناظری بیان داشت: تعداد ۵۰ درصد مشترکان شهرستان اردستان روستایی هستند که ۲۲۰ روستا و مزرعه با شعاع ۸۰ کیلومتر برق رسانی شده است.

رئیس اداره برق شهرستان اردستان تاکید کرد: مقدار یک هزار و ۳۵۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط در قالب ۱۵ فیدر خدمات برق به مشترکات شهرستان اردستان را ارائه می دهد.

وی تصریح کرد: تعداد مشترکان برق شهرستان اردستان قبل از انقلاب بیش از سه هزار و ۵۰۰ مشترک بوده که در حال حاضر بیش از ۳۲ هزار مشترک دارد.

قبل از انقلاب تنها یک روستای شهرستان اردستان دارای برق بوده است

ناظری با بیان اینکه در قبل از انقلاب تنها یک روستای شهرستان اردستان دارای برق بوده است، افزود: به برکت انقلاب اسلامی روستای دارای سکنه بدون انشعاب برق در شهرستان اردستان وجود ندارد.

رئیس اداره برق شهرستان اردستان همچنین اعلام کرد:امسال تا کنون بیش از پنج میلیارد تومان جذب اعتبارات بوده که در قالب ۲۵۸ پروژه کار انجام شده است.

وی افزود: در سال ۹۸ تعداد ۳۰ انشعاب رایگان را به مددجویان کمیته و بهزیستی ارائه شده و ببس از پنج هزار کنتور مسترک عادی و دیماندی تست شده است.

ناظری تاکید کرد: تعداد۵۶۰ کنتور فهام در شهرستان اردستان نصب شده که کنتور خوانی آن به شکل غیر حضور رویت می شود.

رئیس اداره برق شهرستان اردستان همچنین ببان کرد: به منظوری خاموشی۲۰۰ انشعاب کشاورزی که با این اداره همکاری کرده اند بیش از ۵۰ میلیون تشویقی دریافت کرده اند.

کد خبر 4848413

منبع: مهر

کلیدواژه: برق روستا اردستان دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ایلام قزوین ویروس کرونا انقلاب اسلامی ایران شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیراز انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف بیرجند گرگان شهرستان اردستان قبل از انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در روستای قالیچه از توابع شهرستان ثلاث باباجانی

دریافت 18 MB کد خبر 6095591

دیگر خبرها

  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • قدردانی از معلمان روستای ژان شهرستان دورود+گزارش
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • برق شهر معمولان وصل شد
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • سیلاب در روستای قالیچه از توابع شهرستان ثلاث باباجانی
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد