Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرگانی و عملیات شعب هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از افتتاح مسیر‌های جدید بین‌المللی ایران‌ایر در جنوب کشور در ایام دهه فجر خبر داد. ‌به گزارش خبرگزاری گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ابوالقاسم جلالی با اشاره به استقرار دو فروند هواپیمای ATR در فرودگاه بندرعباس، بیان کرد: افزایش تقاضای سفر از این فرودگاه به استان‌های همجوار و کشور‌های منطقه مهمترین دلایل هما برای برقراری پرواز‌های جدید در جنوب کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پرواز‌های بین‌المللی خود را در جنوب کشور گسترش می‌دهد و بر این اساس پرواز از فرودگاه خلیج‌فارس عسلویه در استان بوشهر به مقصد فرودگاه بین‌المللی دوحه قطر در روز ۲۰ بهمن‌ماه سال جاری برقرار شده است، این پرواز با هواپیماهای ATR در روز‌های یکشنبه هر هفته با پرواز شماره ۶۵۲ در ساعت ۱۷ از فرودگاه دوحه قطر به مقصد فرودگاه خلیج فارس عسلویه انجام می‌شود و پرواز بازگشت این مسیر، در همان روز از فرودگاه خلیج‌فارس عسلویه در ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه با پرواز شماره ۶۵۳ به فرودگاه دوحه خواهد بود.

به گفته معاون بازرگانی هما، موقعیت جغرافیایی شهر بندرعباس به عنوان بزرگترین بندر ایران و بندر شهید باهنر به عنوان منطقه اقتصادی موجب شده است هما دو فروند از هواپیماهای ATR خود را در این فرودگاه مستقر کند تا با تشکیل یک هاب پروازی بتواند خدمات خود را به عنوان هواپیمایی ملی علاوه بر استان‌های همجوار به کشور‌های حاشیه خلیج فارس نیز گسترش دهد.

جلالی از برقراری ۲ پرواز دیگر هما در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: در این ایام، هما در راستای گسترش پرواز‌های بین‌المللی خود در منطقه جنوب کشور، علاوه بر فرودگاه بندرعباس، از فرودگاه لامرد استان فارس نیز به کشور قطر پرواز برقرار کرده است.

وی افزود: پرواز بندرعباس به دوحه نیز یکی دیگر از پرواز‌هایی است که در این ایام برقرار شد، این پرواز در روز‌های یکشنبه و پنج‌شنبه هر هفته انجام می‌شود که نخستین پرواز این مسیر در روز پنج‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه با شماره پرواز ۶۵۱ از فرودگاه بندرعباس به مقصد فرودگاه بین‌المللی دوحه پایتخت قطر انجام شد، پرواز روز‌های پنج‌شنبه این مسیر نیز در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح انجام می‌شود.

معاون بازرگانی هما همچنین به اهتمام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای برقراری پرواز از فرودگاه لامرد استان فارس به فرودگاه دوحه در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: این پرواز بین‌المللی نیز براساس تقاضای موجود، همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر از فرودگاه لامرد به مقصد فرودگاه دوحه قطر انجام شد. پرواز لامرد به دوحه طبق برنامه با به کارگیری ناوگان ATR در روز‌های پنج‌شنبه هر هفته در ساعت ۱۰ با پرواز شماره ۶۷۸ از دوحه انجام و در ساعت ۱۲ در فرودگاه لامرد به زمین می‌نشیند، بازگشت این پرواز، همان روز در ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه از لامرد به دوحه انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران فرودگاه خلیج فارس عسلویه پرواز های بین المللی فرودگاه بندرعباس فرودگاه لامرد مقصد فرودگاه معاون بازرگانی پرواز شماره فرودگاه دوحه جنوب کشور شنبه هر هفته انجام می شود ایام دهه دوحه قطر پنج شنبه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی

به گزارش «تابناک»، «وحید فروغی زاده» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پروازهای صبح ایران ایر (هما) و آسمان از مقصد تهران به ایلام و بلعکس با توجه به شرایط ناپایدار جوی و کاهش دید افقی لغو شد.

وی افزود: امروز یک پرواز فوق العاده از شرکت ایرلاین پویا نیز در فهرست برنامه های پروازی فرودگاه شهدای ایلام قرار دارد که هنوز لغو یا انجام آن از سوی این شرکت هواپیمایی اعلام نشده است.

فروغی زاده یادآور شد: هفته گذشته نیز شرایط نامساعد جوی باعث لغو پرواز شرکت ایران ایر به ایلام شد.

وی ادامه داد: مسافران پیش از مراجعه به فرودگاه برای اطلاع از انجام پروازها با سامانه‌های ۶۸۰۰ و ۱۹۹ تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا، به پیش بینی کارشناسان هواشناسی، بارش باران از شامگاه یکشنبه تا اواخر وقت سه شنبه هفته جاری آسمان استان را تحت تاثیر ناپایداری های جوی قرار می دهد.

از روز دوشنبه هفته گذشته تا شنبه هفته جاری جو استان شاهد بارش های تند رگباری بهاری بوده است و این بارش ها همچنان تا روز سه شنبه تداوم دارد.

در حال حاضر ۱۲ سورتی پرواز از سوی شرکت های هواپیمایی ماهان، ایران ایر و آسمان در مقصد تهران - ایلام فعالیت دارد.

شرکت هواپیمایی پویا نیز هشت سورتی پرواز فوق العاده برای این مسیر برنامه ریزی کرده است که امروز و پنجشنبه هفته جاری آخرین سورتی های این شرکت در استان انجام می شود.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق از یک جنگ خانمان سوز جلوگیری کرد
  • وعده صادق امنیت ملی ایران را به صورت جهشی ارتقا داد
  • اعزام بیش از ۷ هزار زائر حج از فرودگاه اصفهان
  • برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟