Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسجد شهر«داخاو» آلمان که در روزهای جمعه مملو از جمعیت نمازگزاران است، به دلیل معضل عبور و مرور، به خارج از شهر منتقل می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «قنطره»، مسجد شهر«داخاو» آلمان، یکی از مساجدی است که به ویژه در روزهای جمعه مملو از جمیعت نمازگزاران می شود.

 

حضور مسلمانان در روز تعطیل و مناسبت های دینی در این مساجد و پارک کردن ماشین هایشان در خایابان مردم این منطقه را با مشکل مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«ژوزف هیرمان»، شهردار شهر داخاو در این باره گفت: با وجود تدابیری که برای ممنوعیت پارک خودرو نزدیک این مسجد گذاشته شده، اما این مشکل هنوز مرتفع نشده است.

 

وی افزود: همین مسئله باعث شده برای رفع مشکل عبور و مرور با جمعیت ترکیه ای که مسئول نظارت بر این مسجد است، گفت و گو صورت گیرد.

 

«سیرین الصدیق»، مسئول جمعیت ترکیه ای این مسجد، گفت: می فهمیم که ساکنان این منطقه از شلوغی ناراحت هستند، اما نمازگزاران با ملاطفت با ساکنان برخورد می کنند و به پارک خودرو خود خیلی توجه دارند تا مزاحمتی برای کسی ایجاد نشود.

 

وی افزود: به دلیل آنکه مسجد ظرفیت این جمعیت از نمازگزاران را ندارد، شهردار تلاش دارد با همکاری جمعیت، این مسجد را به منطقه ای دیگر انتقال دهد و در واقع در بیرون شهر مسجد را بسازد.

سیرین الصدیق تصریح کرد: جمعیت ترکیه ای خواستار اهدای زمینی برای ساخت مسجد شده است که به دلیل بحران ملک در این شهر هنوز به نتیجه ای نرسیده است.

 

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: آلمان مسجد جمعیت ترکیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیف شد، موسیالا را به زور به انگلیس می‌بردم!‏

به گزارش "ورزش سه"، هری کین انگلیسی در اولین فصل حضورش ‏در بایرن مونیخ به ستاره اول این تیم آلمانی تبدیل شده و امشب در ‏بازی بزرگ مقابل رئال مادرید امید اول گلزنی مونیخی‌ها است. ‏

هری کین در آستانه این مسابقه به ستایش از هم‌تیمی جوانش ‏جمال موسیالا پرداخت و گفت از اینکه نتوانسته او را راضی کند برای ‏تیم ملی انگلیس بازی کند افسوس می‌خورد. ‏

موسیالا در شهر اشتوتگارت آلمان به دنیا آمده ولی در لندن بزرگ ‏شده تا شانزده سالگی در این شهر زندگی می‌کرد. او سپس راهی ‏آلمان شد تا پیراهن بایرن مونیخ را به تن کند. او طبق قوانین فیفا ‏می‌توانست در یکی از تیم‌های ملی انگلیس و آلمان بازی کند. جمال ‏در نهایت مانشافت را انتخاب کرد. ‏

هری کین در این مصاحبه گفت: "من با جمال موسیالا خیلی شوخی ‏می‌کنم که چرا آلمان را انتخاب کرد و انگلیسی نشد. خب می‌دانید که ‏او می‌توانست برای تیمی ملی ما بازی کند. شاید اگر چند سال پیش ‏من در بایرن بودم دست‌هایم را دور شانه‌هایش می‌انداختم و هر طور ‏شده مجبورش می‌کردم برای ما بازی کند. حیف شد دیگر، جمال ‏بازیکنی فوق‌العاده است. اگر آن روزها به جمال دسترسی داشتم به ‏زور هم شده به خودم به اردوی سه‌شیرها می‌بردمش". ‏