Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ظهر امروز در مراسم تقدیر و تجلیل از کارمندان بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی که در سالن غدیر این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: امروز برای سپاس گذاری از ۳۰ سال خدمت بدون وقفه و تلاش همه جانبه همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گردهم آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در راستای فعالیت و خدمت به دانشجویان و جوانان مسئولیم البته که کار برای دانشجویان و جوانان خستگی ندارد و همواره لذت بخش بوده است.

آقامیری ادامه داد: بازنشتگان باید نسبت به ۳۰ سال کار در فضای دانشگاهی افتخار کنند؛ امکان دارد که ارتباط با دانشجویان با اخلاقیات مختلف مقداری خسته کننده باشد، اما مطمئن باشید که خروج از دانشگاه و اتمام کار در آن، دلتنگی برای این فضا را در پی خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: فارغ التحصیلان واحد تهران مرکزی، جزو بهترین دانشجویان از لحاظ علمی و تربیتی هستند. این که فارغ التحصیلان بعد از چندسال، بازنشستگان این دانشگاه را می بینند، احساس شعف خواهند کرد که بسیار خوشایند خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دانشگاه هیچ گاه به روی بازنشستگان بسته نیست و فعالیت بازنشتگانی که تمایل به همکاری داشته باشند، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /

108 / 167 تجلیل از بازنشستگان دانشگاه ازاد تهران مرکزی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تجلیل از بازنشستگان دانشگاه ازاد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، روح الله صیادیان خواه مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در این مراسم با اشاره به مشکلات جوانان در امر ازدواج، توجه به حل همه جانبه این مشکلات را پایه اصلی فرهنگ‌سازی در راستای اجرای حجاب و دور نگه داشتن جوانان از ابتذال در جامعه و مبارزه با آسیب‌های ناشی از بی‌حجابی عنوان و تاکید کرد: متاسفانه هرچه مشکلات جوانان در امر ازدواج بیشتر می‌شود عرصه بر آنها تنگ‌تر شده و معضلاتی تحت عنوان بدحجابی و نابهنجاری‌ها در جامعه نمود بیشتری پیدا می‌کند و این مسئله جامعه را زیر سوال برده و ارزش‌های آن را مختل می‌کند.

وی افزود: پوشش دانشجویان در محیط‌های آموزشی و پژوهشی باید کامل و بر اساس شئونات اسلامی و دانشجویی باشد. با توجه به اینکه پوشش آراسته توام با وقار یکی از مهم‌ترین شئون شخصیت و لازمه احترام به دانش و آن مکان مقدسی است که افراد از نعمت کسب دانش بهره‌مند می‌شوند، انتظار می‌رود مطابق قانون کلیه اساتید، کارکنان، دانشجویان و ارباب رجوع دانشگاه از پوشش ظاهری متناسب با محیط علمی برخوردار باشند.

همچنین در این میزگرد هر کدام از مسئولین تشکل‌ها به بیان دیدگاه خود نیز پرداختند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228234 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران