Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد مرتضوی عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت : بودجه سال 98 شهرداری گرگان 300 میلیارد تومان است و وقتی شهردار احداث شهربازی با اعتبار 450 میلیارد تومان را کلنگ می زند این اقدام جسارت می خواهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان، سید محمد مرتضوی در دویست و هشتمین صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه شهربازی گرگان از وعده های ما در انتخابات بود، گفت: در آن زمان تصوری از جانمایی شهر بازی وجود نداشت و تصورات بر این بود که این پروژه در ناهارخوران ایجاد شود اما خوشبختانه در موقیعتی بسیار مناسب احداث خواهد شد و من به عنوان عضو شورای اسلامی شهر گرگان از شهردار به واسطه جسارتی که در اعلام اجرای این پروژه داشتند قدردانی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بودجه سال 98 شهرداری گرگان 300 میلیارد تومان است و وقتی شهردار احداث شهربازی با اعتبار 450 میلیارد تومان را کلنگ می زند این اقدام جسارت می خواهد.

مرتضوی گفت: طی سه ماهه اخیر افزایش قیمت ها بسیار بالا بوده است و نمی توان هزینه اولیه برای پروژه در نظر گرفت زیرا اعداد و هزینه های در نظر گرفته شده مطمئنا ثابت نخواهد بود اما با وجود انتقادات به روال شکل گیری پروژه صد درصد از این پروژه حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: در این پروژه بایستی 150 هزار متر مربع خاک برداری و محوطه سازی صورت گیرد و سطح مورد نظر برای استقرار تجهیزات دستگاه های شهر بازی و فضاهای مناسب  بازی 70 هزار متر مربع می باشد که حدود 6 تا 7 هزار متر مختص شهر بازی سرپوشیده است.

این عضو شورای شهر در پایان گفت: بایستی در راستای انجام این مطالبه مردمی همه با هم همکاری لازم را داشته باشیم و بخش هایی نیز مغفول مانده نیز پوشش داده شود تا یک پروژه فنی و اقتصادی برای این شهر اجرا شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان شورای اسلامی شهر گرگان عضو شورای هزار متر شهر بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم

شهردار اصفهان گفت: در بودجه ۱۴۰۳، ۱۱۶۰ پروژه فعال عمرانی داریم که در رده‌های مختلف است اما از این تعداد ۴۰ پروژه را بر میز کار خودم قرار دادم و روز به روز در حال رصد روند آن هستم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده بعد از ظهر امروز_پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در یازدهمین جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۳، ۱۱۶۰ پروژه فعال عمرانی داریم که در رده‌های مختلف است اما از این تعداد ۴۰ پروژه را بر میز کار خودم قرار دادم و روز به روز در حال رصد روند آن هستم.

وی ادامه داد: پروژه‌هایی از جمله قطار شهری، باغ مشاهیر و رینگ چهارم از جمله این پروژه‌هاست چرا که شهر را تحت تأثیر قرار می‌دهد، از جنس زیرساختی، حمل و نقل، عمرانی و تفریحی است و امید است به همت مدیران تمام پروژه‌ها به خصوص این ۴۰ مورد را به نتیجه برسانیم‌.

شهردار اصفهان در حاشیه بازدید از پروژه باغ مشاهیر نیز بیان کرد: کار کردن در اصفهان کاری ساده نیست و باید با هویت شهر منطبق باشد.

قاسم‌زاده عنوان کرد: حدود ۲ سال مطالعات این پروژه طول کشید و در نهایت با ریزبینی به خروجی قابل قبولی رسیدیم.

کد خبر 750120

دیگر خبرها

  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • اجتماع باشکوه مردم گرگان در حمایت از "طرح نور"
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • این میدان در تهران مسدود می‌شود