Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@11:30:00 GMT

ایمان و معرفت جوانان ضامن انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۷۶۴۴

ایمان و معرفت جوانان ضامن انقلاب است

حجت‌الاسلام نظری‌منفرد با بیان‌اینکه باطل ماندنی نیست زیرا سنت الهی یاری حق و حقیقت است، گفت: تقویت باورهای دینی مانع تهاجم فرهنگی دشمن و ایمان و معرفت جوانان ضامن انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «علی نظری منفرد» شامگاه شنبه، ۱۹ بهمن به مناسبت دهه فجر در مسجد جامع غدیرخم به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: از جمله سنت‌های الهی حمایت و یاری حق و حق‌طلبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این استاد برجسته سطوح عالی حوزه علمیه قم افزود: در طول تاریخ همواره برای پیامبران حق دشمنانی وجود داشت که منافع آنها با حقیقت در تضاد بود.

 

وی با بیان اینکه باطل ماندنی نیست زیرا سنت الهی یاری حق و حقیقت است، تصریح کرد:‌ مومنان حقیقی در همه مشکلات زندگی مسیر حق را پیدا می‌کنند و تا زمانی که وارد ابدیت شوند در آن باقی می‌مانند زیرا به یاری خداوند اعتقاد دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد با اشاره به ریزش و رویش‌های انقلاب بیان کرد: در طول ۴۱ سال انقلاب اسلامی بسیاری از قطار انقلاب پیاده شدند اما انقلاب رویش‌های زیادی هم داشت که شهدای مدافع حرم نمونه آن هستند.

 

این استاد برجسته سطح عالی حوزه علمیه قم با بیان اینکه صبر و مقاومت امام خمینی(ره) در کنار حمایت مردمی انقلاب را به پیروزی رساند، ابراز کرد: مردم کشورمان چون می‌دانستند مسیر امام راحل حق است با همه وجود ایشان را یاری کردند.

 

وی با بیان اینکه صبر و ایستادگی در هر زمینه‌ای انسان را به هدف می‌رساند، گفت: امام راحل با صبر و شکیبایی بر تبعید و دوری از وطن یا شکنجه‌ یاران توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد با بیان اینکه ایمان امام راحل سبب قدرت او شده بود، تاکید کرد: جوانان پیرو خط امام باید نسبت به مسائل دینی معرفت کسب کنند که ایمان آنها قوی شود، ایمان و معرفت همین جوانان ضامن انقلاب است.

 

این استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دشمنان با تهاجم فرهنگی دنبال گمراهی مردم و جوانان کشورمان هستند، اظهار کرد: تقویت باورهای دینی مانع تهاجم فرهنگی دشمن است.

 

وی در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی عنایت الهی بود که به مردم کشورمان عزت و امنیت داد، گفت: تا هر زمان مردم به شکل متحد در مسیر حق و صراط مستقیم باقی بمانند خداوند آنها را یاری خواهد کرد.

 

پایان پیام/487

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای انقلاب جوانان ضامن انقلاب حجت الاسلام والمسلمین عالی حوزه علمیه قم انقلاب اسلامی نظری منفرد ایمان و معرفت تهاجم فرهنگی یاری حق و حق امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف

جواد افشارمنش با تشریح جزئیات علت تصادف خودروی حامل امام‌ جمعه بلوک، افزود: در اثر برخورد خودروی پژو با آمبولانس، یک نفر فوت کرد و سه نفر مصدوم شدند.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس جیرفت، وی گفت: متاسفانه سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک، حجت الاسلام اصغر دهقان دولتی بوده که علی‌رغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام خمینی جیرفت جان باخت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت افزود: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام دهقانی امام جمعه فقید شهر بلوک از توابع شهرستان جیرفت، همواره مشکلات مردم را منصفانه از تریبون نماز جمعه مطالبه می‌کرد. او بعد از ظهر امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در محور جیرفت-بلوک در اثر برخورد با آمبولانس جان باخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود