Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در خصوص چگونگی عملکرد ماموران یگان ویژه در ناآرامی‌ها واغتشاشات اخیر اظهار داشت: اگرچه ماموران ما از آموزش،قابلیت و توانمندی‌های بالایی برخوردار هستند اما در تمام مراحل و ماموریت‌ها به آنها تاکید می شود که با حداقل هزینه صحنه جمع آوری شود.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا تصریح کرد: در اذهان عمومی یگان ویژه، واحدی سخت و خشن دیده می شود اما در صحنه عمل مردم شاهدند که ماموران یگان ویژه رفتاری انسانی، اسلامی و انقلابی دارند و تا آنجا که می توانند مدارا کرده و به افراد تذکر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کرمی اعلام کرد: اگر در مواقعی، افرادی باشند که قانون را زیر پا گذاشته و به مقدسات و انقلاب توهین کنند و در واقع خط قرمزها را زیر پا بگذارند خود مردم از ما درخواست می کنند که عکس العمل نشان داده و با آنها برخورد کنیم.

وی ادامه داد: حتی در آن موقع هم سعی می‌کنیم با افرادی که قانون را زیر پا گذاشته و به اموال عمومی آسیب می‌رسانند با تذکر، مدارا و سعه صدر برخورد کنیم.

سردار کرمی گفت: با رویکردی که ماموران یگان ویژه داشته اند تا کنون با کمترین هزینه توانسته ایم صحنه های مختلف را جمع کنیم؛ البته مردم نیز همواره با ما همکاری داشتند و کسانی را که تخلف کرده و به اموال عمومی آسیب می رساندند به ما معرفی کرده و از ما می‌ خواستند که جلوی آنها را گرفته و با آنها برخورد کنیم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا ،شاخصه یگان ویژه را آموزش و تجهیزات خوب و انجام دادن عملیات با کمترین هزینه دانست و تصریح کرد:ماموران ما این توانایی را دارند که صحنه‌های بسیار وسیعی را در مدت زمان کوتاهی با کمترین هزینه و خسارت جمع آوری کنند.

سردار کرمی در ادامه به مدارا و صبر و تحمل مأموران یگان ویژه تا سر حد شهادت اشاره و بیان داشت: شهادت همکار پر تلاشمان "رضا صیادی" در ناآرامی‌های اخیر در جنوب کشور نمونه ای از فداکاری، صبر و تحمل ماموران ماست؛ وی در عملیات پاکسازی منطقه ای که تعدادی از اشرار کمین کرده بودند به شهادت رسید چرا که اشرار مردم را سپر خود قرار داده بودند و مأموران ما برای آنکه کوچکترین آسیبی به مردم نرسد از تمام تجهیزات شان استفاده نکرده و اینگونه بود که این مامور ما به درجه رفیع شهادت نائل شد.

بیشتر بخوانید: اظهارات فرمانده نیروی انتظامی درباره اعتراضات اخیر/ تیراندازی‌ها از طرف ناجا نبوده

فرمانده یگان های ویژه ناجا در این خصوص که آیا یگان ویژه در اغتشاشات و ناآرامی ها از سلاح جنگی استفاده می کند یا خیر؛ اظهار داشت: یگان ویژه در صحنه‌ها به هیچ وجه از اسلحه جنگی استفاده نمی‌کند.

وی گفت: مهم ترین اسلحه ما آبپاش است؛ البته در شرایط خاص از گاز اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی که غیر کشنده است، استفاده می‌شود.

منبع: انتخاب لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000r0p خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سردار کرمی اعتراضات مردمی فرمانده یگان های ویژه ناجا ماموران یگان ویژه کمترین هزینه یگان ویژه برخورد کنیم ماموران ما سردار کرمی ناآرامی ها زیر پا صحنه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت امروز در بازسازی صحنه جرم در جمع خبرنگاران گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ چراکه موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شد و به یکی از روستاها رفته بود اما همکاران با اشراف اطلاعاتی وی را که به هنگام دستگیری با مأموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضائی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شخص دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد اجرا شود.

سردار محمدیان گفت: این فرد سابقه دار است و همدست دارد اما در آن فیلم تنها بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس