Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان جان پیرو گاسپرینی با برد خانگی‌شان در هفته بیست‌و‌سوم سری A رکوردی را به ثبت رساندند که در بیش از نیم قرن اخیر این لیگ بی‌سابقه بوده است. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال آتالانتا شب گذشته (شنبه) نه تنها به روند پیروزی‌هایش در این فصل سری  A ادامه داد، بلکه رکوردی که از فصل 16-1959 تغییر نکرده بود را جابجا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان جان پیروزی گاسپرینی با پیروزی 2 بر یک در خانه فیورنتینا ضمن تثبیت جایگاه‌شان در رده چهارم جدول به اولین تیم از فصل 60-1959 تبدیل شدند که در 23 بازی اولش در سری  A حداقل 61 گل می‌زند. این پیروزی با گل‌های دووان زاپاتا و روسلان مالینوفسکی به ثبت رسید و سبب شد که آبی‌و‌مشکی‌پوشان برگامو شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ارتقا دهند.

آخرین تیمی که در 23 هفته اول سری A 61 گل زد، یوونتوس بود که در پایان آن فصل 92 گل زده داشت. اکنون اما دسته اول فوتبال ایتالیا 29 تیم و 38 هفته دارد و این به آتالانتا اجازه می‌هد که رکورد بانوی پیر را بشکند.

سری A| آتالانتا با پیروزی در فلورانس جایگاهش در رده چهارم جدول را تثبیت کرد

آتالانتا نه تنها در سری A بهترین خط حمله را دارد بلکه در 5 لیگ معتر اروپا هم تنها پس از منچسترسیتی با 65 گل در 25 بازی، دارنده دومین حمله قدرتمند اروپا قاره سبز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سری A آتالانتا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال سری A آتالانتا فوتبال سری A آتالانتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه

با وجود انتقادات فراوان از عملکرد هالند، او هم‌چنان در حال فتح آمار و رکوردها است!

طرفداری | حساب رسمی لیگ برتر انگلیس در X، از جدیدترین رکورد غول نروژی منچسترسیتی ارلینگ هالند رونمایی کرد. بر این اساس، هالند پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر به حساب می‌آید که در طول یک فصل، هم در بازی‌های خانگی و هم در بازی‌های خارج از خانه، ۱۰ گل یا بیشتر را به ثمر می‌رساند.

ارلینگ هالند در فصل جاری ۲۷ بازی برای منچسترسیتی در لیگ برتر انجام داده و آمار ۲۱ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. او در مجموع تمامی رقابت‌ها در فصل جاری، ۳۲ گله است.

رکورد هالند پیش‌تر در اختیار چه کسانی بوده است؟ هری کین: ۲۰۱۵/۱۶، ۲۰۱۶/۱۷، ۲۰۱۷/۱۸ لوییس سوارز: ۲۰۱۲/۱۳، ۲۰۱۳/۱۴ رابین فن پرسی: ۲۰۱۲/۱۳، 2011/۱۲ تیری آنری: ۲۰۰۱/۰۲، ۲۰۰۲/۰۳ بازیکنانی که در طول یک فصل لیگ برتر، هم در بازی‌های خانگی و هم در بازی‌های خارج از خانه ۱۰+ گل به ثمر رساندند

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • آتالانتا دارنده پرچالش‌ترین تقویم حال حاضر فوتبال اروپا
  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • مورایس: مراقبت ایرانی‌ها از جنبه‌های اخلاقی را تحسین می‌کنم
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • ده نشانه بحث‌برانگیز از وجود حیات فرازمینی
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه