Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست مشترک با دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران از نقش حمایتی این بانک در مناطق کم برخوردار و روستایی تقدیر نمود.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل ازروابط عمومی پست بانک ایران: وی در این نشست قول مساعد داد که تمامی حساب های ارزش افزوده شهرداری ها به باجه های بانکی روستایی جهت خدمت رسانی بیشتر به اقشار کم برخوردار انتقال یاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل پست بانک ایران نیز در این نشست از حمایت های مجموعه استانداری در راستای کمک به گسترش خدمات بانک درسطح روستاها و نقاط کم برخوردار استان قدردانی کرد.
همچنین دکتر بهزاد شیری مدیرعامل و دکتراکبرکشاورزیان عضو هیات مدیره پست بانک ایران در نشست صمیمی جداگانه ای با مدیران ادارات کل تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان هرمزگان و مجید سلحشور مدیرکل امور روستایی استانداری برگسترش همکاری ها برای خدمت رسانی بیشتر به هموطنان به ویژه در حوزه های اشتغال و تولید تاکید کرد و گفت: لازم است که همه مسئولان گزارش اقدامات و دستاوردهای دولت دوازدهم را به خوبی به مردم ارائه و مدیران حوزه های ICT نیز در این ایام اهم اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به مردم تشریح و در راهپیمایی یوم الله 22بهمن مشارکت لازم را نمایند.
گفتنی است: مسئولان ICT استان و مدیرکل امور روستایی استانداری نیز در ادامه این جلسه از اقدامات ارزشمند و گسترش خدمات پست بانک ایران درمناطق روستایی و کم برخوردار تقدیر نموده و آمادگی لازم را برای گسترش همکاری ها با پست بانک ایران اعلام کردند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پست بانک ایران کم برخوردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد

امتداد - سومین نشست صمیمی بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی عصر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت سال جاری، در سالن اجتماعات ساختمان آموزش برگزار شد.

به گزارش پایگاه بخری امتداد ، در این نشست الهام مدیر زارع معاون اداره کل حسابداری و امور سهام به ارائه گزارش جمع بندی شده در حوزه مشارکت کارکنان در پذیره نویسی سهام بانک، آتوسا کاملی معاون امنیت اداره کل امنیت و زیرساخت گزارشی از برون سپاری پروژه‌های BCMS –  ISMS و آزمایشگاه امنیت سایبری، سمیه صیقل اردکانی معاون اداره کل اطلاعات اعتباری گزارشی با موضوع جمع آوری اطلاعات تسهیلات، نسترن یزدانیان معاون اداره کل  بانکداری خرد و امور باجه ها گزارشی با موضوع باجه‌های روستایی و توسعه خدمات، محمد چلچراغی معاون سیستم های ستادی اداره کل تامین و نظارت بر سامانه های نرم افزاری گزارشی در حوزه بانکداری الکترونیکی و حسنا اسکندری معاون سرمایه انسانی اداره کل سرمایه انسانی و رفاه گزارشی با موضوع مسیر ارتقاء شغلی ارائه کردند.در ادامه برنامه پرسش و پاسخ با مشارکت معاونین در خصوص موضوعات مطروحه برگزار شد.
در پایان نشست دکتر شیری در جمع بندی مباحث مطروحه هدف از برگزاری جلسات را بهره گیری از ظرفیت ها و ایده های خلاقانه و جدید معاونین بانک در راستای بهبود روند امور و ارتقاء کمی و کیفی عملکرد بانک در حوزه های ستادی و اجرایی ذکر کرد که مشروح آن در بخش بعدی خبر ارائه خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • استاندار هرمزگان:جذب سهمیه استخدامی معلمان وظیفه ما است
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه