Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@12:11:58 GMT

سارق طلاجات بانوان در گرگان به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۸۱۶۵

سارق طلاجات بانوان در گرگان به دام افتاد

سردار روح الامین قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: به دنبال شکایت یکی از شهروندان گرگانی مبنی بر سرقت طلاجات وی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی توضیح داد که سارق از توقف خودرو شهروند گرگانی استفاده کرده و با تهدید سلاح سرد طلاجات خانمی که در داخل ماشین بوده را سرقت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: طی بررسی های پلیس مشخص شد، سرقتی مشابه در یکی دیگر از محله های گرگان رخ داده است.

قاسمی گفت: ماموران پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی گسترده و تلاش بی وقفه، سرانجام موفق به شناسایی سارق شده و طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعترافات متهم، خاطرنشان کرد: سارق در پاساژها، مراکز پزشکی و تجاری بانوانی را که دارای طلاجات بوده شناسایی و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت از آن ها می کرده است.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه تحقیقات از این سارق ادامه دارد، عنوان کرد: بانوان، طلاجات خود را در معرض دید عموم قرار نداده و حتی الامکان هنگام بیرون رفتن از منزل از همراه داشتن طلا خودداری کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا خودرو سرقت فرمانده انتظامی ماموران پلیس سارق انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند

سرهنگ محسن غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند