Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:19:27 GMT

سلب صلاحیت از ۱۱ معدن در گناباد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۸۲۲۴

سلب صلاحیت از ۱۱ معدن در گناباد

هادی ایزدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: ۱۱ معدن گناباد در لیست معادن سلب صلاحیت شده قرار می‌گیرند که بعد از طی مراحل قانونی این معادن با شرایطی به بهره‌برداران جدید واگذار می‌شوند.
او ادامه داد: در گناباد ۴۲ معدن داریم که از این تعداد، ۲۱ معدن فعال هستند؛ ۱۰ معدن به صورت نیمه فعال و تعداد ۱۱ معدن نیز به دلایلی سلب صلاحیت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت: با فعال شدن ۱۱ معدن سلب صلاحیت شده و واگذاری به بهره‌برداران جدید، زمینه اشتغال برای ۱۱۰ نفر فراهم می‌شود.
ایزدی با اشاره به نقش معادن در توسعه اقتصادی گناباد افزود: در حال حاضر برای تعداد ۲۷۵ نفر به صورت مستقیم در بخش معدن اشتغال‌زایی داشته‌ایم و حداقل حدود ۲۷۰ نفر دیگر نیز به صورت غیر مستقیم و در بخش‌های حمل و نقل، خدمات، امور فنی و تعمیرات مشغول به کار هستند.
او در ادامه کمبود واحد‌های فرآوری را از جمله مشکلات بخش معدن گناباد برشمرد و تصریح کرد: میزان استخراج سالیانه معادن گناباد چیزی حدود ۵۱۰ هزار تن است که در حال حاضر تنها ۵۵ درصد آن در گناباد فرآوری می‌شود و بقیه مواد خام، برای فرآوری به شهر‌های دیگر فرستاده می‌شود. افزایش واحد‌های فرآوری می‌تواند نقش به سزایی در پویای اقتصادی معادن گناباد داشته باشد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد با اشاره به اینکه در شرایط سخت اقتصادی فعلی، معادن گناباد وضعیت قابل قبولی دارند، گفت: معادن گناباد بیشتر از نوع کانی غیر فلزی هستند و با توجه به اینکه گناباد ظرفیت استخراج کانی‌های فلزی را نیز دارد و ارزش اقتصادی معادن فلزی بالاست، برای رونق چرخه معادن در گناباد، به دنبال اکتشاف معادن فلزی از جمله مس، سرب، آهن، منگنز و… هستیم که در این زمینه ۱۴ نقطه به عنوان نقاط امید بخش شناسایی شده است.

انتهای پیام: ح. ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن معادن نیمه فعال توسعه اقتصادی رئیس اداره صنعت سلب صلاحیت شده معادن گناباد ۱۱ معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حسن روحانی رئیس جمهور سابق که در انتخابات اخیر خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده بود، در دیدار دوره‌ای با مدیران خود عنوان کرد: یکی از موارد ردصلاحیت من یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام. به گزارش انتخاب، وی در این نشست از انتشار عمومی پاسخ خود به نامه شورای نگهبان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

بیشتر بخوانید: علت رد صلاحیت روحانی چه بود؟

روحانی همچنین گفته است: باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

منبع: ایران

انتهای پیام/

کد خبر: 1229085 برچسب‌ها حسن روحانی

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره خدمات پرینت سه بعدی فلزی در تهران
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • (ویدئو) برداشت و فرآوری جالب هزاران تن پیاز
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • فرآیند کشت، برداشت و فرآوری هزاران تن پیاز توسط کشاورزان آمریکایی (فیلم)
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود