Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی درگذشت آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی، نماینده سابق، ولی فقیه در استان مازندران را تسلیت گفت.

مومنی در این پیام آورده است:

«ارتحال عالم فرزانه و بزرگوار، مجاهد راه حق، آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی، نماینده سابق، ولی فقیه در استان مازندران و از علمای برجسته و شخصیت‌های دینی محبوب استان مازندران موجب تأسف و تأثر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان از همراهان صدیق حضرت امام خمینی (ره) در نهضت اسلامی و قیام ملت علیه رژیم ستمشاهی و از چهره‌های تأثیرگذار در دوران پس از پیروزی انقلاب بود و در سراسر عمر پربرکت خویش به گسترش علوم و معارف اسلامی و ترویج شعائر اهل بیت علیهم السلام اهتمام وافر داشتند.

تلاش‌های مستمر آن عالم ربانی از زمانی که امام جمعه‌ی مردم متدین شهر ساری بودند تا نمایندگی مقام عظمای ولایت و نماینده مردم ولایتمدار استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، برای آحاد مردم استان آشکار و گواه است و بی‌شک فقدان آن عالم بزرگوار، ضایعه‌ای بزرگ برای مردم شریف استان مازندران به شمار می‌آید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، روحانیت معزز، مردم شریف استان مازندران، اهالی خطه شهیدپرور استان مازندران، شاگردان و ارادتمندان و به ویژه اهل بیت مکرم ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن عالم ربانی رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبائی مسئلت می‌کنم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مبارزه با موادمخدر موادمخدر استان مازندران الله طبرسی آیت الله آن عالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام حسین علایی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

برادر ارجمند حضرت آیت الله جناب حاج حسن آقا خمینی دامت برکاته

انا لله و انا الیه راجعون

با تأسف فراوان، ضایعه درگذشت همسر مکرمه شهید آیت الله سید مصطفی خمینی را به جنابعالی و جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج حسین آقا خمینی تسلیت عرض می کنم و مراتب همدلی و همدردی خود را ابراز می دارم. 

از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و برای جنابعالی، عموزاده گرامی، خانواده محترم و خاندان معزی، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم. 

حسین علایی

جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی