Web Analytics Made Easy - Statcounter

محورهای پنجگانه خدمات‌رسانی ویژه به راهپیمایان مراسم ۲۲ بهمن از سوی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام شد.

به گزارش ایسنا سید امیر هنجن - معاون نظارت و امورمناطق سازمان تاکسیرانی - با اشاره به اینکه طبق روال مراسم‌های مناسبتی، آماده خدمات رسانی به راهپیمایان ۲۲ بهمن هستیم، گفت: به مناسبت ۲۲ بهمن تمهیدات لازم اندیشیده شده است و تاکسی‌های ون درپنج محور منتهی به مراسم برای جابجایی راهپیمایان مستقر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مدیران پهنه‌های مناطق، ناظران سازمان و واحدهای گشتی از اولین ساعات صبحگاهی در محل حاضر خواهند بود، اظهارکرد: سرویس‌رسانی به شهروندان در محورهای اعلام شده به صورت رفت و برگشت است و با استفاده از مسیرهای خط ویژه تلاش می‌کنیم تا حداکثر خدمات در کوتاه‌ترین زمان به راهپیمایان ارائه شود.

معاون نظارت و امورمناطق سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه جابجایی راهپیمایان در مسیر بزرگراه محمدعلی جناح به سمت شمال نیز در دستور کار سازمان تاکسیرانی است و حمل و نقل عمومی این مسیر نیز تقویت می شود، یادآور شد: میدان ولیعصر(عج)، تقاطع بزرگراه ستاری بلوار فردوس، میدان حر، میدان امام خمینی(ره)، میدان شهدای هفتم تیر از محل‌های استقرار تاکسی‌های ون در محورهای پنجگانه است.

هنجن در ادامه گفت: ستاد گمشدگان نیز در ساختمان مرکزی سازمان تاکسیرانی شهر تهران واقع در مسیر راهپیمایی با همکاری حوزه مقاومت بسیج سازمان، از ابتدای برگزاری مراسم ۲۲ بهمن تا پایان مراسم مستقر و فعال خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، معاون نظارت و امورمناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره محورهای سرویس دهی به راهپیمایان ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ اظهارکرد:محور شماره ۱، حدفاصل میدان ولیعصر(عج) تا چهارراه ولیعصر(عج)، محور شماره ۲، حدفاصل تقاطع بزرگراه ستاری بلوار فردوس تا جاده مخصوص- سه راه فرودگاه، محور شماره ۳، حدفاصل میدان حر تا میدان انقلاب، محور شماره ۴، حدفاصل میدان امام خمینی(ره) تا ضلع جنوب میدان فردوسی و محور شماره ۵، حد فاصل میدان شهدای هفتم تیر تا خیابان انقلاب - دروازه دولت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تاكسيراني راهپیمایی 22 بهمن تاکسیرانی شهر تهران محورهای پنجگانه حدفاصل میدان محور شماره ولیعصر عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران

به گزارش جماران، این مراسم روز پنجشنبه مورخ 13 اردیبهشت 1403 در حسینیه شماره 2 جماران واقع در نیاوران، خیابان یاسر، انتهای خیابان سوده از ساعت 16 لغایت 17 و 30 دقیقه برگزار می شود.

 سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی خسروی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور