Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان های مردم نهاد قم صاحب شناسنامه ملی می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، به اطلاع دبیران محترم سمنهای جوان استان قم می رساند پرداخت هرگونه اعتبار حمایتی و ... توسط اداره کل به سمنها منوط به اخذ شناسه ملی توسط سمنها و همچنین ارائه گزارش مالی و عملکردی اعتبارات حمایتی دریافتی طی سالجاری و سالهای گذشته سمن از اداره کل می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا مقتضی است در اسرع وقت ضمن ارائه گزارش مالی و بولتن عملکرد سمن نسبت به دریافت شناسه حقوقی اقدام نمایید.

 همچنین به اطلاع می رساند به منظور تسهیل در دریافت شناسه ملی تشکل ره پویان و پیشگامان سلامت جناب اقای سلطانی @mohammad_soltani64 آماده همکاری و راهنمایی سمنها می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سمن دریافت شناسه شناسه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر اعلام کرد که گزارش‌هایی مبنی بر تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا در صورتی که به اعتراضات خود پایان ندهند، دریافت کرده است.

مری لاولور گفت: «من گزارش‌های نگران‌کننده‌ای مبنی بر اینکه دانشجویان اگر به اعتراضات مسالمت‌آمیز خود در دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده پایان ندهند، با تعلیق مواجه می‌شوند، دریافت کرده‌ام.»

وی خاطرنشان کرد: «این اقدام نقض آشکار حق آنها برای تجمع مسالمت‌آمیز است.»

گفتنی است، تظاهرات در حمایت از فلسطین توسط دانشجویان در بسیاری از ایالت‌ها و دانشگاه‌های مختلف در سراسر ایالات متحده ادامه دارد.
 

دیگر خبرها

  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • محرومیت از خدمات دولتی در صورت عدم دریافت شناسه یکتا
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • مجوزهای الکترونیک به نفع فعالان اقتصادی واقعی است
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی