Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیستم مرحله نخست مسابقات فوتسال دسته اول باشگاه‌های کشور با دو بازی برگزار شد.

تیم نفت امیدیه با نتیجه ۶ بر ۴ تیم مقاومت تهران را شکست داد و با ۳۳ امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی گروه نخست رقابت‌ها باقی ماند.

تیم جندی‌شاپور دزفول نیز با حساب ۵ بر ۳ تیم هیئت فوتبال کرمانشاه را پشت سر گذاشت و با ۲۷ امتیاز به مکان چهارم جدول رده‌بندی گروه نخست رقابت‌ها صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم نمادسازان ساحل آبادان نیز این هفته استراحت داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته بیست و یکم مرحله نخست مسابقات فوتسال دسته اول باشگاه‌های کشور تیم‌های نفت امیدیه، جندی‌شاپور دزفول و نمادسازان ساحل آبادان در روز بیست و چهارم بهمن امسال به ترتیب به مصاف تیم‌های پارسیان شهر قدس، مقاومت تهران و سفیر گفتمان تهران می‌روند.

گفتنی است که مرحله نخست مسابقات فوتسال دسته اول باشگاه‌های کشور با حضور ۲۱ تیم در ۲ گروه در حال برگزاری است و در پایان از هر گروه ۲ تیم به مرحله نهایی صعود می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا بازی باشگاه های کشور جدول فوتبال فوتسال انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و به مدت چهار روز (۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند ادامه دارد.   ایران با دو تیم در این مسابقات حضور داشت که تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) در گروه C؛ ویتنام یک (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست داد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.   ملی‌پوشان ساحلی امروز در سومین دیدار خود برابر ویتنام یک قرار گرفتند و با امتیازات ۲۱ بر ۸ و ۲۱ بر ۱۱ حریف خود را مغلوب کردند تا بدون شکست راهی مرحله دوم مسابقات شوند.   اما ایران دو (محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) در گروه D مرحله مقدماتی با چین یک (سونگ جینیانگ – سان ژی هائو)، سنگاپور یک (ساسیکومار رانجی – انگ چن فنگ) و ویتنام دو (هوو کوآنگ هووی – انگوین وانلین) مسابقه داد و بدون کسب پیروزی از حضور در مرحله بعد بازماند.   بستگانی و باقری در آخرین مسابقه خود دو بر یک و با نتایج ۲۱ بر ۱۵، ۱۶ بر ۲۱ و ۱۶ بر ۱۸ نتیجه را واگذار کردند و فرصت حضور در مرحله بعد را از دست دادند.   نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک