Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدی گفت: بزرگترین دغدغه من در تولید این اثر سینمایی در بحث مخدرها و محرک‌های خطرآفرین در آحاد جامعه به‌ویژه جوانان بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «بهادر اسدی» امروز(۲۰ بهمن) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: دغدغه‌ من در شهر مشهد که هنرمند تولید و صادر می‌کند، اما قدر آنان را به‌خوبی نمی‌داند تولید آثار فاخر است و امیدواریم تولید فیلم سینمایی شیشه‌های مات در مشهد تلنگری در مسئولان در مسیر حفظ سرمایه‌های هنری ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارگردان فیلم سینمایی شیشه‌های مات افزود: در این اثر هنری که در موسسه هنری تهیه و تولید شده مجید واشقانی، شهرزاد کمال‌زاده، ارسطو خوش‌رزم، یاشار هاشم‌زاده، بهار قنبری، سپیده مرادپور، سهیلا هادی‌زاده و میلاد مهرانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه بزرگترین دغدغه من در تولید این اثر سینمایی در بحث مخدرها و محرک‌های خطرآفرین در آحاد جامعه به‌ویژه جوانان بوده است، خاطرنشان کرد: این فیلم با‌ موضوع آسیب‌های شیشه و مخدرهای خطرآفرین در جامعه و توهم‌های ناشی از آن بوده و از مدیرکل جوان فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان سینمایی هم می‌خواهیم که نگاهی ویژه به هنرمندان و عوامل فیلم سینمایی شیشه‌های مات داشته باشد و به‌جای سانسور برخی بخش‌های کلیدی، کاری کنند که این بخش‌ها را که ایجادکننده تلنگرهای جدی هستند به بهترین شکل ممکن انعکاس یابد.

 

اسدی تصریح کرد: از دیگر عوامل فیلم سینمایی شیشه‌های مات می‌توان از مهرداد نیک‌نام (مجری طرح)، امیر معقولی (مجری طرح)، فرخ فدایی (مدیر صدابرداری)، بنفشه اسدی (مدیر تولید و عکاس)، امین حیدری (طراح گریم)، سعیده بازیار (طراح صحنه و لباس)، حسن مهدوی (طراحی و ترکیب صدا)، مینا صفریان (تدوین و تیزر)، حسین قلی‌پورپاشا (فلیم‌بردار) سیامک دورانی (مشاور پروژه)، سعید بسکابادی (مدیر تدارکات) و امیرعباس فشایی (طراح پوستر) نام برد.

 

کارگردان فیلم سینمایی شیشه‌های مات ضمن انتقاد از عدم همکاری مسئولان با عوامل فیلم سینمایی شیشه‌های مات، تاکید کرد: کار تولید فیلم سینمایی شیشه‌های مات از ۵ سال قبل آغاز شد و در تولید این اثر سینمایی هیچ مجموعه‌ای به‌ جز صداوسیما و نیروی انتظامی همکاری نکرد؛ در رابطه با وقت و موعد اکران عمومی فیلم سینمایی شیشه‌های مات هم فعلاً نمی‌توانم زمان خاصی را اعلام کنم.

 

وی گفت: برنامه بعدی‌ام در مشهد تولید اثر تلویزیونی با موضوع شب قدر بوده که در ۶ قسمت تولید می‌شود و این اثر هنری مذهبی از ۱۸ تا ۲۳ رمضان سال ۱۴۴۱ هجری قمری از شبکه اول سینما پخش خواهد شد و خبرهای تکمیلی آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر فیلم سینمایی آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدی به پرسپولیس رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گیرند. رضا اسدی مهاجم گلزن سپاهان که در ۳ دیدار اخیر تیم خود به دلیل مصدومیت غایب بود، با رفع مصدومیت می تواند زردپوشان را در این دیدار مهم و حساس همراهی کند.

اسدی در بازی رفت تنها گل تیمش را برابر پرسپولیس به ثمر رسانده بود و انگیزه فراوانی برای درخشش در برابر هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارد. قرار بود آخرین تست برای ارزیابی اسدی امروز گرفته شود که با موفقیت بود و او مشکلی ندارد. همچنین آخرین تمرین تیم سپاهان پیش از سفر به تهران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در زمین ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و تمامی بازیکنان در تمرین حاضر بودند.

محمد دانشگر که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود تنها بازیکن سپاهان است که احتمالا مورایس از او در بازی با پرسپولیس استفاده نمی کند.

کد خبر 6093525

دیگر خبرها

  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • تحلیل وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است