Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «سید ابراهیم امین السید» رئیس شورای سیاسی حزب‌الله اعلام کرد، پس از رونمایی آنچه «معامله قرن» نامیده می‌شود، مرحله جدیدی از درگیری و نزاع آغاز شده است.

السید گفت: قرار بود معامله قرن بر پایه پیروزی‌ها بر لبنان، پیروزی بر ایران پس از جنگ با عراق سپس بر پایه سقوط سوریه عملی شود اما این اتفاق نیفتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکایی‌ها دیگر یک گزینه بیشتر نداشتند، اینکه به صورت یکطرفه و در نبود طرف فلسطینی گزینه خود را تحمیل کنند و این نشان دهنده شکست و ناتوانی است.

السید ادامه داد: امام خمینی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران معامله قرن را چهل سال به تأخیر انداخت و مانع از تحقق آن توسط آمریکایی‌ها شد؛ وی چهل سال به جهان فرصت داد تا در محاسبات خود بازنگری کند و در جایگاهی شایسته برای مقابله با اسرائیل و پروژه آمریکایی قرار بگیرد.

رئیس شورای سیاسی حزب‌الله در ادامه گفت: مقاومت در لبنان نیز مانع از آن شد که آمریکاییها و اسرائیلی‌ها بتوانند معامله قرن را محقق کنند.

ترامپ در هشتم بهمن ماه از طرح خود رونمایی کرد و از آن زمان تا کنون فلسطینی‌ها دست به اعتراض‌های گسترده‌ای زده‌اند. پنجشنه هفته گذشته کرانه باختری و قدس شاهد چندین عملیات مقاومتی در رد این طرح بود که طی آن شانزده نظامی اسرائیلی زخمی شدند و چهار فلسطینی به شهادت رسیدند.

سازمان آزدیبخش فلسطین سندی شامل ۳۰۰ مورد نقض قوانین بین‌الملل در طرح ادعایی صلح آمریکا آماده کرده است و قصد دارد همزمان با سفر رئیس تشکیلات خودگردان به نیویورک، آن را میان اعضای شورای امنیت پخش کند.

انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در «میس الجبل» یک شهرک صهیونیست‌نشین دیگر را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی علیه روستاهای پایدار جنوبی و خانه‌های غیرنظامیان به ویژه شهادت غیرنظامیان در شهرک میس الجبل، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه پنجم ماه مه ۲۰۲۴ شهرک مرگلیوت را با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند.

به این ترتیب شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه مواضع، نظامیان و شهرک‌های صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی در روز جاری به ۱۰ عملیات می‌رسد.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در شهرک «میس الجبل»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک‌های صهیونیست‌نشین «کفریوفال» و «کفر گلعادی» را با تسلیحات موشکی هدف قرار داده‌اند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ۴ شهرک‌نشین صهیونیست در حمله موشکی امروز به الجلیل و جولان اشغالی از سمت لبنان زخمی شده‌اند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که از صبح امروز بیش از ۱۰۰ موشک به سوی الجلیل و جولان اشغالی شلیک شده است.

کد خبر 6097688

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت»
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر