Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشکیلات خودگردان پیش‌تر اعلام کرده بود، سه‌شنبه (پس فردا) پیش‌نویس قطعنامه‌ای در رد «معامله قرن» را برای تصویب شدن به شورای امنیت می‌برد.

اخبار بین الملل- خبرگزاری «شهاب» امروز (یکشنبه) در همین زمینه گزارش داد، بخشی که مربوط به محکوم کردن این طرح آمریکایی در پیش‌نویس مذکور آمده بوده، حذف شده است.

در پیش‌نویس جدید آمده است: طرحی که آمریکا در ۲۸ ژانویه ارائه کرده از معیارهای بین‌المللی موافقت شده برای حل دائمی نزاع اسرائیلی-فلسطینی که در قطعنامه‌های مربوطه سازمان ملل به آنها تصریح شده، فاصله گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده، اما پیش‌نویس مذکور همچنان شهرک‌سازی اسرائیلی در اراضی اشغالی فلسطینی از جمله قدس شرقی را محکوم و بر راهکار دو دولتی بر اساس مرزهای ۱۹۶۷ تأکید می‌کند.

همچنین در طرح اصلاح شده دعوت به برگزاری نشست بین‌المللی درباره غرب آسیا در نزدیکترین زمان ممکن حذف شده و بندی با این مضمون آمده است: «تمام اقدامات خشونت آمیز علیه غیرنظامیان از جمله اقدامات تروریستی و تحریک آمیز و نیز تشویق به خشونت و تخریب محکوم است».

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دوشنبه (فردا) به نیویورک برود تا درباره طرح موسوم به معامله قرن سخنرانی کند.

در همین زمینه خبرگزاری فلسطینی «صفا» به نقل از کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی قصد دارد با عباس در نیویورک کنفرانس مشترک خبری برگزار کند تا در آن رد معامله قرن را اعلام کنند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان ملل اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی شورای امنیت تشکیلات خودگردان معامله قرن تشکیلات خودگردان معامله قرن پیش نویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی از حمله نظامیان صهیونیست به دانش‌آموزان فلسطینی در اردوگاه شعفاط خبر دادند.

بنابراین گزارش، نظامیان اشغالگر صهیونیست به دانش‌آموزان فلسطینی در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی هنگام خروج از مدرسه حمله‌ور شدند.

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست اقدام به شلیک گسترده گاز اشک‌آور به سمت دانش‌آموزان کرده اند.

کد خبر 6092249 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • عربستان پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه را به سازمان ملل می‌برد