Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-05@13:10:48 GMT

ناجا: اسلحه ما در ناآرامی‌ها فقط آب‌پاش است

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۹۱۵۶

صراط:

سردار کرمی با بیان اینکه شاخصه یگان ویژه، جمع آوری صحنه ناآرامی ها با کمترین هزینه است، گفت:مهمترین اسلحه یگان ویژه آبپاش بوده و به هیچ وجه افراد ما از اسلحه جنگی استفاده نمی کنند.

به گزارش تسنیم سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا درخصوص ناآرامی‌های اخیر اظهار کرد:

* اگرچه ماموران ما از آموزش،قابلیت و توانمندی‌های بالایی برخوردار هستند اما در تمام مراحل و ماموریت‌ها به آنها تاکید می شود که با حداقل هزینه صحنه جمع آوری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در اذهان عمومی یگان ویژه، واحدی سخت و خشن دیده می شود اما در صحنه عمل مردم شاهدند که ماموران یگان ویژه رفتاری انسانی، اسلامی و انقلابی دارند و تا آنجا که می توانند مدارا کرده و به افراد تذکر می‌دهند.

* اگر در مواقعی، افرادی باشند که قانون را زیر پا گذاشته و به مقدسات و انقلاب توهین کنند و در واقع خط قرمزها را زیر پا بگذارند خود مردم از ما درخواست می کنند که عکس العمل نشان داده و با آنها برخورد کنیم.

* حتی در آن موقع هم سعی می‌کنیم با افرادی که قانون را زیر پا گذاشته و به اموال عمومی آسیب می‌رسانند با تذکر، مدارا و سعه صدر برخورد کنیم.

* با رویکردی که ماموران یگان ویژه داشته اند تا کنون با کمترین هزینه توانسته ایم صحنه های مختلف را جمع کنیم؛ البته مردم نیز همواره با ما همکاری داشتند و کسانی را که تخلف کرده و به اموال عمومی آسیب می رساندند به ما معرفی کرده و از ما می‌ خواستند که جلوی آنها را گرفته و با آنها برخورد کنیم.

* (در پاسخ به این پرسش که آیا یگان ویژه در اغتشاشات و ناآرامی ها از سلاح جنگی استفاده می کند یا خیر): یگان ویژه در صحنه‌ها به هیچ وجه از اسلحه جنگی استفاده نمی‌کند.

*مهمترین اسلحه ما آبپاش است؛ البته در شرایط خاص از گاز اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی که غیر کشنده است، استفاده می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ناجا اسلحه سردار کرمی یگان ویژه صراط جنگی استفاده برخورد کنیم ناآرامی ها یگان ویژه زیر پا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد

 لحظاتی پیش تبادل آتش و درگیری بین یگان تکاوری نصرت آباد و گروهگ تروریستی جیش الظلم رخ داده است و خوشبختانه از نیروهای یگان تکاوری تلفاتی گزارش نشده است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد
  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • محاصره کارخانه اسلحه‌سازی حامی رژیم صهیونیستی در انگلیس