Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: اصلاحات، جریانی قدرت‌طلب است و برایش قدرت مطلوبیت دارد. با پول‌های کثیف به گفته وزیر کشور وقت در مجلس قرار می‌گیرند و با این وجود، صحبت از پول‌های میلیاردی برای قرار گرفتن در لیست تهران مطرح می کنند.

فرشاد مهدی پور عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری دانشجو، با انتقاد از بحث‌های مطرح‌شده پیرامون نظارت استصوابی توسط اصلاح‌طلبان، افزود: نظارت استصوابی از ابتدای پیروزی انقلاب یعنی اولین دوره مجلس شورای اسلامی تا مجلس دهم اعمال‌شده است و مسئله تازه‌ای نیست؛ جریان حامی دولت فعلی درگذشته جریان چپ به‌حساب می‌آمد و این‌ها در دهه ۶۰، خودشان پیگیر سیاست نظارت استصوابی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: افکار عمومی باید بدانند که این‌یک فریب بیش نیست. بقیه را به نظارت استصوابی متهم می‌کنند درحالی‌که در دهه ۶۰ خودشان به‌صورت بی‌ضابطه‌ای از آن بهره بردند. این قبیل بازی‌های سیاسی احزاب حامی دولت که از طیف اتحاد ملت تا کارگزاران را شامل می‌شود، در دوره‌های گذشته همواره تکرار شده است.
رئیس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تأکید کرد: این جریان، هیچ دوره را به سمت تحریم کامل انتخابات پیش نرفته است و احساس می‌کند با تحریم انتخابات همه‌چیز را از دست می‌دهد؛ اصلاحات، جریانی قدرت‌طلب است و برایش قدرت مطلوبیت دارد. با تکیه به پول‌ کثیف بنابر اظهارات وزیر کشور وقت در سال ۹۴، در مجلس راه پیدا می‌کنند و در درون خود، صحبت از پول‌های میلیاردی برای قرار گرفتن در لیست تهران مطرح است.
وی بابیان اینکه جریان اصلاحات دچار فقدان ایدئولوژی است، گفت: هدف فقط کسب قدرت است، چه لیست انتخاباتی‌شان واحد و یا ازهم‌پاشیده باشد. اصلاح‌طلبان در تهران رأی بالایی ندارند و همه افکار سنجی‌ها نشان می‌دهد که لیست جریان حامی دولت در تهران بازنده است.
عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اظهار کرد: اصلاح‌طلبان چیزی برای از دست دادن ندارند و انتخابات را باخته‌اند؛ در تهران و شهر‌های بزرگ آرای مردمی را واگذار کرده‌اند و به دنبال بازی در انتخابات ایجاد هستند. اصلاح طلبان در انتخابات شرکت می‌کنند و تمام هوادارانشان را می‌آورند؛ این بازی‌ها برای آن بوده است که بدنه سرخورده‌شان را فعال کنند.
مهدی پور در خصوص سازوکار شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، بیان داشت: سازوکاری که در این دوره از انتخابات در جریان انقلابی یا منتقد دولت شکل گرفت، به لحاظ توجه به بدنه رأی از تکثر و تنوع بی‌نظیری در روند ۴۰ ساله جریان احزاب سیاسی کشور برخوردار است.   وی ادامه داد: اقوام، اصناف، اقشار و احزاب در این فرآیند انتخابات شرکت کرده‌اند؛ گروه‌های محلی و خیریه‌ها نیز، حضور داشتند تا به یک شاکله در فهرست نیرو‌های انقلاب اسلامی دست یابیم.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اصلاح طلبان انتخابات مجلس نظارت استصوابی احزاب سیاسی شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی عضو شورای ائتلاف نیرو های انقلاب نظارت استصوابی اصلاح طلبان حامی دولت مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است

محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدار‌های جداگانه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا و دبیران جریانات سیاسی دیگر بر وحدت گروه‌های انقلابی تاکید کرد.

وی در دیدار با نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و احمد نادری و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش‌های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیرو‌های انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده‌محوری به جای شخص‌محوری است.

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: موقعیت ایران در غرب آسیا بیش از گذشته تعیین‌کننده شده است، بنابراین فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنین شرایطی وحدت نیرو‌های انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره‌برداری از فرصت‌هاست. هر نوع تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس باوجود شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد که نشان داد تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی‌تر و بیشتر می‌کند.

وی گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش‌های جدید مهیا باشد. تحمل سلیقه‌های سیاسی علامت بلوغ عقلانیت گروه‌های سیاسی است.

در این نشست‌های جداگانه نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی‌پور و سعید محمد از صبح ایران، با تشریح روند شکل‌گیری جریان‌ها و تشکل‌های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله‌مندی‌ها پرداختند و آمادگی خود برای گفتگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند.

محسن رضایی نیز در جلسه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا هم نظراتشان را بیان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • «نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا