Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان نظام پزشکی مشهد در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر حکم شلاق برای سه پزشک که به شکایت عباس تبریزیان، دادگاهی شدند، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، ظهر امروز نظام پزشکی مشهد با صدور اطلاعیه‌ای به آنچه در فضای مجازی در خصوص شکایت عباس تبریزیان از سه پزشک مطرح شده بود، واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن اطلاعیه نظام پزشکی مشهد آمده است:« با توجه به انتشار رای محکومیت سه نفر از همکاران محترم پزشک بدنبال شکایت عباس تبریزیان مبنی بر توهین در فضای مجازی لازم می‌داند موارد ذیل را جهت تشحیذ اذهان عمومی به آگاهی برسانیم:
 
۱- نظام پزشکی مشهد پس از اطلاع و تشکیل پرونده در دادگاه برای هر سه همکار پزشک وکیل استخدام نموده و در تمام مراحل پرونده دفاع و حمایت‌های لازم را بعمل آورده است.
 
۲- رای مذکور تعلیقی بوده و هنوز قطعی نیست و پرونده در دادگاه تجدید نظر استان جاری و در حال رسیدگی است، لذا انتشار حکم دادگاه بدوی از سوی هر شخصی امری غیر قانونی و قابل پی‌گیری است.
با این وجود با توجه به وجود بعضی از ایرادات و رضایت شاکی در مرحله تجدید نظر، شایسته است این پرونده مسیر قانونی خود را در فضایی آرام طی نماید.
 
۳- ضمن تشکر از حساسیت وحمایت یکایک اعضای محترم سازمان، از جامعه فهیم و فخیم پزشکی انتظار دارد ضمن کنترل احساسات در نقد رفتار و عملکرد افراد مداخله‌گر در امور پزشکی رویه آگاهی بخشی علمی و پیگیری جدی از مجاری قانونی را با استدلالات علمی و حقوقی دنبال نماید.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدعی طب اسلامی پزشک سازمان نظام پزشکی نظام پزشکی مشهد شکایت عباس سه پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه لقمانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکهزار و ۳۵۸ پرونده تخلف اقتصادی فروردین ماه امسال، وارد شعب این نهاد شد و کار رسیدگی به آنها انجام شده است.

وی بیان داشت: از این تعداد پرونده یکهزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات بوده است.

لقمانی اظهار داشت: همچنین ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده نیز مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

وی افزود: گزارش این تعداد فقره پرونده وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده و عملکرد این سازمان در رسیدگی به پرونده‌های مذکور مطلوب بوده است.

کد خبر 6087770

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • فراجا اطلاعیه مهم صادر کرد+ جزئیات
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان