Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:12:05 GMT

سه شنبه سرما در خوزستان به اوج می رسد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۹۳۳۶

سه شنبه سرما در خوزستان به اوج می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سبزه زاری ظهر یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در خوزستان اظهار کرد: در دو هفته آینده از لحاظ بارندگی سیستم قوی نخواهیم داشت؛ یعنی این هفته بارش‌هایی که وجود دارد بیشتر در ارتفاعات خواهد بود.

وی افزود: هفته آینده سامانه بارشی نسبتاً ضعیفی خواهد آمد که بارش‌ها در ارتفاعات استان خواهد بود اما مدل‌های اروپایی و آمریکایی پیش‌بینی‌های ماه مارس را خوب نشان می‌دهند یعنی از ۱۲ اسفندماه امسال به بعد تا ۱۰ فروردین ماه سال آینده بارش‌ها خوب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان بیان کرد: وضعیت بارش‌ها تا این لحظه در خوزستان ۲۰۰ میلی متر بارندگی داشته که سال گذشته در همین مدت زمانی ۳۷۰ میلیمتر بوده است.

سبزه زاری گفت: بارندگی در استان‌هایی که مخازن کارون را تقویت می‌کردند متأسفانه نسبت به درازمدت عقب‌ماندگی زیادی دارند.

وی در خصوص بحث گرد و خاکی که در روزهای اخیر شاهد آن هستیم و امروز نیز شاهد این پدیده هستیم، بیان کرد: دید استان ۵۰۰ است و تا چند ساعت دیگر نیز در خود اهواز این میزان به زیر هزار خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان اظهار کرد: روز گذشته ما اطلاعیه دادیم اما به دلیل اینکه این گرد و خاک ظهر به اهواز می‌رسد نیاز به تعطیلی صبح نبود و شیفت بعد از ظهر تعطیل شد.

اوج سرما روز سه‌شنبه است که دمای صبح در اهواز به دو یا سه درجه برسد؛ شوش، دزفول، اندیمشک و مناطق شمالی خوزستان می‌تواند به منفی دو تا منفی سه برسد؛ یعنی سطح زمین می‌تواند منفی ۶ درجه باشد.

کشاورزان در این راستا برای حفاظت از محصولات کشاورزی توجه داشته باشند.

این وضعیت از دوشنبه آغاز می‌شود و سه‌شنبه به اوج می‌رسد و تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4848688

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی خوزستان کاهش دما دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ایلام قزوین ویروس کرونا انقلاب اسلامی ایران شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیراز انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند بارش برف گرگان سه شنبه بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدحسین سرمست در حاشیه بازدید دادستان مرکز خوزستان از مجموعه چشم پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز که امروز با هدف بررسی ظرفیت‌های موجود در اهواز به منظور توسعه و ایجاد یک بیمارستان ویژه چشم پزشکی انجام شد، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود 350 تا 400 بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی(ره) مراجعه می‌کنند و بیش از 30 عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

 وی افزود: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

در این بازدید، گزارشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه چشم‌پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) ارائه شد.

صادق جعفری چگنی دادستان مرکز خوزستان نیز با ابراز خرسندی از ظرفیت‌های موجود در چشم پزشکی اهواز، بر لزوم حمایت از این حوزه تاکید و دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور نمایندگان دانشگاه، این موضوع به صورت ویژه دنبال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است