Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:19:36 GMT

منطقه آزاد اروند میزبان هشت گروه موسیقی جشنواره فجر

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۹۴۳۶

منطقه آزاد اروند میزبان هشت گروه موسیقی جشنواره فجر

به گزارش ایرنا قدرت‌اله طمیمیان روز یکشنبه در آیین رونمایی از پوستر جشنواره موسیقی فجر در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت: همزمان با جشنواره سراسری موسیقی فجر چهار گروه موسیقی استانی و محلی و چهار گروه ملی در مجتمع فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند به اجرای برنامه می پردازند.

وی به حضور گروه‌های موسیقی از شهرهای تهران، شیراز، آمل، اهواز، آبادان، خرمشهر، بهبهان، رامهرمز در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر اروند اشاره کرد و بیان داشت: گروه موسیقی محلی به زبان عربی، بختیاری و محلی جنوبی کوبکا و گروه سنتی آمین محلی و سنتی در این جشنواره برنامه اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از  توزیع سه هزار بلیت رایگان بین مردم شهرهای آبادان و خرمشهر برای شرکت در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر خبر داد و افزود:بلیت‌های رایگان بین کارکنان ادارات و مراکز فرهنگی و هنری و عموم مردم توزیع می‌شوند.

در پایان این نشست از پوستر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر رونمایی شد.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در ۱۰ استان و منطقه آزاد اروند از ۲۴ بهمن تا ۳۰ بهمن ماه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها جشنواره موسیقی فجر آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر آبادان جشنواره موسیقی فجر آبادان سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر منطقه آزاد اروند گروه موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الله عبدالملکی ظهر امروز و در نخستین روز از آغاز به کار این نمایشگاه با حضور در غرفه منطقه آزاد اروند با مسئولین این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

وی همچنین ضمن این بازدید در جریان فعالیت ۱۰ شرکت تولیدی و صادراتی حاضر در این نمایشگاه به نمایندگی از فعالین اقتصادی منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) از امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • مدارس اروند مجازی شد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • موعود شمخانی کیست؟
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان