Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی بزرگ تاریخ فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ به موفقیت هانس دیتر فلیک نزد باواریایی‌ها خوش‌بین است.

به گزارش خبرگزاری فارس، یوپ هاینکس از این که می‌بیند «فلیک» با وجود هدایت سرخ‌پوشان از اواخر سال گذشته، بایرن را به شرایط خوبی رسانده، ابراز خرسندی می‌کند.

این مربی بازنشسته و موفق در مصاحبه‌ای که با روزنامه ولت‌‌ام زونتاگ انجام داد، در باره مربی کنونی تیم پرافتخار حرف زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت 74 ساله اظهار داشت: از نظر من فلیک مربی مناسبی برای بایرن مونیخ است.

وی ادامه داد: او می‌تواند دوره پرافتخار جدیدی را آغاز کند. همواره از کارش لذت می‌برم که چقدر با انعطاف است و همه چیز را در نظر می‌گیرد. حتی اگر 3 بار نیز فاتح لیگ قهرمانان شود، او همه چیز را عوض نمی‌کند.

هاینکس که در تیم‌های زیادی افتخار کسب کرد، آخرین سال که به عنوان مربی فعالیت کرد،‌ در سال 2013 بود که با بایرن قهرمان اروپا، بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان شد.

وی ادامه داد:زمانی که فلیک بازی می‌کرد، بازیکن ثابتی در ترکیب نبود اما بسیار حرفه‌ای بود و آگاهانه عمل می کرد. از روحیه و شخصیت تحسین‌برانگیزی برخوردار بود.او اکنون ایده‌ کاملا مشخصی از فوتبال دارد. 

انتهای پیام/ک

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ آلمان مربی بایرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم

هری کین اعتقاد دارد فتح لیگ قهرمانان اروپا، پایانی خوش برای این فصل بد بایرن مونیخ خواهد بود

طرفداری | در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ و رئال مادرید در آلیانتس آرنا به نتیجه تساوی 2-2 رضایت دادند تا سرنوشت این جدال حساس در سانتیاگو برنابئو مشخص شود.

به نقل از اسکای آلمان؛ هری کین در این بازی یکی از ستاره‌های بایرن مونیخ بود و در کنار عملکرد کلی خوبش، توانست یک گل نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. حال این ستاره انگلیسی در یک مصاحبه پس از بازی درباره هدف‌شان برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است. او گفت:

هر چیزی که برای آن می‌جنگیم در این تورنمنت است، ما فقط باید راهی برای انجام آن پیدا کنیم. بازی در خانه رئال مادرید سخت خواهد بود اما ما باید با ایمان کامل و برای پیروزی به آنجا برویم. لیگ قهرمانان اروپا بزرگ‌تر از هر چیزی است و اگر بتوانیم آن را کسب کنیم، فصل شگفت‌انگیزی داشته‌ایم. با این حال هنوز راه درازی در پیش داریم.

کین سپس درباره عملکردشان مقابل رئال مادرید و بازی هفته آینده در روز چهارشنبه، گفت: 

این‌ها بازی‌های بزرگی هستند. جو امروز باورنکردنی بود و مطمئنم هفته آینده نیز همین‌طور خواهد بود. من می‌خواهم در این بازی‌های بزرگ بازی کنم. نکات مثبت زیادی در بازی امروز وجود داشت اما برخی جزئیات کوچک نیز هستند که باید آن را اصلاح کنیم زیرا ممکن است به خاطر آن‌ها تنبیه شویم. ما باید نسبت به هفته آینده خوش‌بین باشیم.

 کین درباره اینکه جود بلینگام پیش از زدن ضربه پنالتی به او چه حرفی زد، گفت:

راستش را بخواهید، نمی‌دانم او چه گفت. من غرق آن لحظه شده بودم و مطمئنم سعی کرد چیزی بگوید تا حواس مرا پرت کند. 

صحبت جود بلینگام با هری کین پیش از زدن ضربه پنالتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • تونی کروس: پاس گلم به وینیسیوس؟ پاس خیلی خاصی نبود؛ به آینده فکر نمی‌کنم
  • فوری: توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!