Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@16:29:14 GMT

پیام نخست‌وزیرسنگاپور درباره‌ کرونا

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۹۴۶۶

نخست وزیر سنگاپور در پی هجوم مردم به فروشگاه‌ها و نگرانی از شیوع کروناویروس گفت: ترس و نگرانی می‌تواند از کروناویروس آسیب زننده‌تر باشد. ناطقان: نخست وزیر سنگاپور امروز (شنبه) و یک روز پس از اعلام وضعیت هشدار و هجوم مردم به فروشگاه‌ها برای خرید مواد غذایی اظهار کرد: ترس و نگرانی بیش از اندازه می‌تواند از شیوع کروناویروس آسیب‌زننده‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقامات سنگاپور همچون شیوع بیماری سارس در سال ۲۰۰۳ و آنفلوآنزای H۱N۱ در سال ۲۰۰۹ وضعیت هشدار اعلام کردند که این هشدار به این معنی است که این ویروس می‌تواند خطرناک باشد و به راحتی بین افراد منتقل شود.

با این حال نخست وزیر سنگاپور تاکید کرد: هیچ نیازی به ترس و وحشت نیست. لزومی ندارد تا افراد در خانه‌هایشان قرنطینه شوند و محدودیت تردد وجود ندارد. به اندازه کافی ذخایر وجود دارد و نیازی نیست که افراد به انبار کردن مواد غذایی آماده و محصولات بهداشتی اقدام کنند.
هجوم مردم سنگاپور به فروشگاه‌ها برای خرید مواد غذایی پس از اعلام وضعیت هشدارِ کروناویروس

به گزارش خبرگزاری رویترز، بیش از ۳۰ مورد ابتلا به کروناویروس در سنگاپور گزارش شده که برخی از آنان سفری به چین نداشته‌اند. منبع: ایسنا برچسب ها: نخست وزیر سنگاپور ، کرونا ویروس ، ترس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نخست وزیر سنگاپور کرونا ویروس ترس نخست وزیر سنگاپور فروشگاه ها وضعیت هشدار مواد غذایی هجوم مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان ملی مهاجرت در این اطلاعیه از اتباع و مهاجران خارجی مجاز خواسته است در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

بر این اساس، متن ارسالی به این شرح است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد کنند.


سازمان ملی مهاجرت تاکید کرده است: اقدام نکردن این افراد به منزله حضور نداشتن تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به این افراد تعلق نمی‌گیرد.



کد خبر 848564 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم مهاجرت

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • یک نشانه مهم زوال عقل