Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@20:41:17 GMT

تمجید جو گومز از خرید استثنایی لیورپول

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۹۵۱۷

تمجید جو گومز از خرید استثنایی لیورپول

جو گومز، مدافع لیورپول، با تحسین تاکومی مینامینو، خرید جدید قرمزها، این ستاره ژاپنی را خریدی فوق العاده برای تیمش دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مینامینو بعد از بازی های درخشان دو فصل اخیر برای آر بی سالزبورگ، در این ژانویه با انتقالی ۹ میلیون یورویی به لیورپول پیوست. او در این مدت تنها دو بازی به عنوان بازیکن جانشین برای لیورپول به میدان رفت و کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم یورگن کلوپ دارد اما جو گومز معتقد است که این ستاره ژاپنی از کیفیت لازم برای بازی در ترکیب قرمزهای مرسی ساید برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جو گومز به خبرنگاران گفت:

” او خوشحال است و آدم مثبتی است. او حس خوبی با خودش به تیم آورده است. صادقانه بگویم، وقتی جلوی ما بازی می کرد، همه می دانستیم که چه ویژگی هایی دارد. وقتی او به آنفیلد آمد (سالزبورگ در لیگ قهرمانان مقابل لیورپول بازی کرد)، او خیلی خوب بازی کرد و چطور بازی را در دست داشت.

او خیلی در پرسینگ نقش داشت و خیلی به کار سبک بازی ما می آید. سرمربی ما می خواهد به شیوه خاصی بازی کند و او سرسختی لازم برای این شیوه بازی را دارد؛ اینکه روی تیم حریف فشار وارد کند. او خرید بی نظیری است.”

مینامینو هنوز برای لیورپول موفق به گلزنی نشده اما در شکست ۴-۳ سالزبورگ مقابل لیورپول در چمپیونزلیگ، یک گل زد و یک پاس گل داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیورپول جو گومز جو گومز لیورپول مدافع لیورپول مینامینو جو گومز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در روز گذشته معاملاتی (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهامداران عمده در نماد‌هایی مختلفی دست به خرید و فروش سهام زدند که سنگین‌ترین خرید سهامدار عمده به شرنگی تعلق گرفت جایی که یک سهامدار حقیقی ۶۲ میلیارد تومان سهام شرنگی را خریداری کرد.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwy

دیگر خبرها

  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • خداحافظی شوکه کننده سلنا گومز با ۴۲۹ میلیون کاربر
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت