Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@08:09:16 GMT

تبدیل بیانیه گام دوم انقلاب به ۲ هزار سرفصل

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۹۵۸۲

دبیر همایش گام دوم انقلاب: بررسی تیم‌های علمی و تخصصی روی بیانیه گام دوم انقلاب بیش از ۲ هزار سرفصل عملیاتی و تخصصی پیش روی ما قرار داده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر علمداری در حاشیه همایش گام دوم انقلاب در طلیعه تمدن اسلامی گفت: این همایش به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی و در پژوهشکده غدد درون ریز برگزار شد و هدف اصلی همایش این بود که در سالروز ابلاغ بیانیه توسط مقام معظم رهبری، اقداماتی که در همه دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه شهید بهشتی برای عملی کردن بیانیه انجام شده است را تبیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس از صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم و شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی ما به فکر پیاده سازی این بیانیه افتادیم.
علمداری با اشاره به اینکه ما به این نتیجه رسیدیم که جز شهید سلیمانی‌ها کسی نمی‌تواند این بیانیه را پیاده کند ادامه داد: سعی کردیم در این همایش به هر دو مبحث گام دوم انقلاب و شاخص‌های مدیران انقلابی و جهادی بپردازیم.
وی با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب یک بیانیه راهبردی در همه‌ی حوزه‌ها است افزود: فرقی نمی‌کند این بیانیه در حوزه سلامت، آموزش، اقتصاد و هر حوزه‌ای بررسی شود، زیرا که این بیانیه همه جانبه است و تربیت مدیران جهادی در آن مدنظر است البته بحث سبک زندگی اسلامی و ایرانی و بحث مرز‌های علم، دانش سلول‌های بنیادی در بحث اقتصاد مقاومتی و در بیانیه دوم انقلاب مورد تأکید قرار گرفته است.
دبیر علمی این همایش ادامه داد: این بیانیه به ۲ هزار قسمت تخصصی تبدیل شده است و قسمت‌هایی از آن باید به برنامه راهبردی حوزه‌های مختلف وارد شود و سعی می‌کنیم در طی هم اندیشی و نشست‌هایی که برگزار می‌کنیم ضمن تأکید بر بیانیه گام دوم بر شاخص تربیت مدیران انقلابی نیز تأکید کنیم.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب سرفصل بیانیه گام دوم انقلاب ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، با حضور رئیس حوزه‌های علمیه کشور شانزدهمین همایش تجلیل از طلاب ممتاز یزدی حوزه‌های علمیه استان یزد در مدرسه علمیه کاظمیه یزد برگزار شد.


دبیر برگزاری این همایش هدف از برگزاری این برنامه را تکریم و تقدیر از زحمات طلاب و به منظور ایجاد انگیزه برای طلاب جوان در مقاطع و بخش‌های مختلف علمی، پژوهشی، قرآن و عترت و فرهنگی عنوان کرد.


حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: آثار زیادی امسال به دبیرخانه شانزدهمین همایش رسید که از بین این آثار ۱۴۶ نفر در بخش‌های مختلف حائز رتبه‌های برتر شده بودند که از آنها تجلیل شد.


رئیس حوزه‌های علمیه کشور در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) به جایگاه و نقش مهم این امام همام در به ثمر رسیدن مکتب اسلام و تشیع پرداخت.


آیت الله اعرافی از طلاب خواست تا زندگی و سیره رئیس مذهب تشیع را در زندگی خود بکار گیرند و آن را در جامعه برای مردم تبیین نمایند.


در این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری، استاندار و نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد