Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه بسیج در سنگر مساجد برای تحقق مردم‌سالاری دینی تلاش می‌کند، گفت: هم‌افزایی میان بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری به تحقق اهداف انقلاب سرعت می‌بخشد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «احسان رضایی» در آیین امضای تفاهم نامه همکاری میان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و سازمان بسیج مستضعفین که امروز (یکشنبه، 20 بهمن ماه) در محل  این ستاد برگزار شد، با اشاره به جایگاه مسجد در آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) و تاکید بر اینکه بسیج در سنگر مساجد برای تحقق مردم سالاری دینی تلاش می کند، گفت: بسیج تلاش دارد محله اسلامی رقم بخورد که این مهم در سایه هم افزایی نهادهای مسجدی ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان بسیج مستضعفین و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، افزود: امیدواریم هم افزایی میان این دو نهاد که از اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، هر روز بیش از گذشته تقویت شود.

 

وی اضافه کرد: بخش های بالادستی، موضوع آموزش و ظرفیت های عظیم کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج در این تفاهم نامه دیده شده است.

 

رضایی در ادامه گفت: هم افزایی میان بسیج و کانون های فرهنگی هنری موجب می شود اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی با سرعت بیشتری تحقق یابد.

 

وی در ادامه از تلاش ها و حمایت های سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سردار غیب پرور، رییس سابق سازمان بسیج مستضعفین، سردار سلیمانی، رییس فعلی سازمان بسیج مستضعفین و حجت الاسلام والمسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برای انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان بسیج مستضعفین و این ستاد تشکر کرد.

 

وی یادآور شد: ان شاءالله بچه های مسجد از جمله اعضای کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های مقاومت بسیج با همکاری یکدیگر بتوانند پرچم انقلاب را بالا نگاه دارند.

 

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور در پایان گفت: اگر در مسجدی دو تیم از کانون های فرهنگی هنری و بسیج در حال انجام وظیفه هستند، باید تدبیری اتخاذ شود که این دو مجموعه هم افزا شوند و به صورت تخصصی کارها را انجام دهند.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد بسیج کانون های مساجد ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تفاهم نامه همکاری میان سازمان بسیج مستضعفین هم افزایی میان بسیج در سنگر حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان در آبان ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: این رویداد ادای دین به باورهای دینی مردم و جزو نوآوری‌های جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) است. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمحمد هاشمی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در دیدار مدیران و دبیران جشنواره امام رضا (ع) اظهار داشت: در دور جدید جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری رضوی چند ایده مرکزی برای این کار وجود داشت که برای تخصصی شدن به سمت کارهای مردمی و اثرگذار پیش برود.

وی افزود: دومین ایده استفاده از چهره‌های فرهنگی و هنری بود که در صدر آن فرهاد قائمیان با تعهد همیشگی و عشق به امام رضا (ع) این مسئولیت را پذیرفت و اهتمام کامل و ویژه به کار گذاشتند؛ دیگر افرادی که همت کردند تا جشنواره‌ای برگزار شود و با کارگاه‌ها و رویکرد آموزشی آن دامنه‌های جدیدی در عرصه فرهنگ و هنر شکل بگیرد. با این مجموعه کارها، به این هدف خود نزدیک‌تر شدیم.

قائم مقام وزیر فرهنگ اضافه کرد: تلاش شد با تجمیع جشنواره‌های همگون و با اهتمام اعضا در بخش‌های سیاستی و اجرایی، کار قوام بیشتری پیدا کرده است.

برگزاری جشنواره دینی فیلم رضوان در آبان ۱۴۰۳

هاشمی گفت: اختتامیه اولین فیلم دینی فیلم رضوان آبان ۱۴۰۳ با دبیری محمدحسین لطیفی در این دوره از جشنواره رضوی برگزار می‌شود که امید است نقطه عزیمتی در این کار شود و با این کار ادای دینی در باورهای دینی مردم کرده باشیم و کار مؤثری باشد و این رویداد جزو نوآوری‌های جشنواره امام رضا (ع) است.

وی عنوان کرد: تلاش شده تا خروجی‌های جشنواره‌ها را تا انتها دنبال کنیم تا نتایج اثرگذاری داشته باشد و در خروجی انتهایی کار این نیت را به منصه ظهور برسانیم و به سبد محصولات رویدادهای مردمی اضافه شود.

قائم مقام وزیر فرهنگ با بیان اینکه راهبری جشنواره دوره بیست‌ویکم با مدیریت فرهاد قائمیان انجام شده است، عنوان کرد: امسال در کنار دیگر رویدادها، روایت آوای رضوی با حضور هوشنگ جاوید و احمد صبری به دبیری سیدمجتبی ذبیحی در حال انجام است، همچنین جشنواره روستایی رضوی در سطح ملی و به صورت حرفه‌ای با دبیران تراز ملی شکل مطلوبی به خود گرفته است.

منبع: ایرنا کد خبر 748336

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند