Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، کنفرانس وب پژوهی یکی از معتبرترین کنفرانس‌های حوزه فناوری اطلاعات و علوم بین رشته‌ای در کشور است که تاکنون پنج دوره برگزار شده است و مقالات آن در پایگاه‌های اطلاعات علمی داخلی ISC و SID و در پایگاه خارجی IEEE Xplore نمایه شده است.

با توجه به اینکه "وب" یک موضوع راهبردی و بین رشته‌ای است، کنفرانس وب پژوهی کوشیده است تا حاصل پژوهش‌ها و نوآوری‌های کلیه پژوهشگرانی که در هر یک از ابعاد مختلف وب فعالیت می‌کنند را منتشر نماید و لذا افرادی که در هر یک از ابعاد حوزه وب اعم از تکنیکال، اقتصادی، اجتماعی، روانشناسی، رسانه ای، انسانی و هنری وب فعالیت دارند، می‌توانند دستاورد‌های خود را در قالب مقاله به کنفرانس وب پژوهی ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پذیرش مقاله در کنفرانس وب پژوهی به زبان فارسی و لاتین است و مهلت ارسال مقاله تا ۲ اسفند ۱۳۹۸ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: برگزاری مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های انقلاب

برای نویسندگانی که مقالات خود را تا صبح روز شنبه ۵ بهمن ارسال کرده اند، این امتیاز لحاظ می‌شود تا به شکل غیر رسمی زودتر از نتیجه مقاله خود مطلع شوند و اگر امتیاز مقاله‌ای بالا باشد به عنوان مقاله منتخب انتخاب شود.

لازم به ذکر است، نتایج رسمی مقالات، طبق تقویم کنفرانس در ۱۷ اسفند ماه اعلام خواهد شد و مقالاتی که امتیاز بالایی کسب کنند علاوه بر کنفرانس، نسخه توسعه یافته مقاله آن‌ها در مجله وب پژوهی نیز منتشر خواهد شد.

گفتنی است، این کنفرانس به همت دانشگاه علم و فرهنگ وابسته به جهاددانشگاهی برگزار می‌شود و دکتر سید سعید هاشمی رئیس کنفرانس و محمدجواد شایگان فرد دبیر علمی این کنفرانس هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی فناوری اطلاعات کنفرانس وب پژوهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند

نخست‌وزیر عراق در اظهاراتی از جامعه بین‌المللی خواست که به مسئولیت‌های خود عمل کرده و جنگ ظالمانه علیه مردم غزه را متوقف کند.

به گزارش ایسنا، محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق امروز -شنبه- در یک سخنرانی در کنفرانس کار کشورهای عربی که به میزبانی بغداد در حال برگزاری است، گفت: برگزاری این کنفرانس در شرایط سخت و استثنایی در دو سطح منطقه و جهان برگزار می‌شود، زیرا تجاوزهای رژیم جنایتکار اسرائیل علیه مردم مقاوم غزه همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش خبرگزاری المعلومه، وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با تجاوزهای خود قوانین بین‌المللی، عرف جنگ و قطعنامه‌های بین‌المللی را نقض کرد. صهیونیست‌ها با سیطره خود باعث شدند که برادران فلسطینی نیازهای زندگی روزانه از جمله غذا، دارو و مسکن امن نداشته باشند.

نخست‌وزیر عراق از جامعه بین‌المللی و موسسات آن خواست تا به مسئولیت خود عمل کرده و براساس قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی و مسئولیت انسانی و اخلاقی، جنگ ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غره را متوقف کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: جهان امروز شاهد بحران‌هایی است که بر اقتصاد تمام جهان و اوضاع اجتماعی، روانی و اقتصادی ملت‌های عربی تاثیر منفی گذاشته است.

بر اساس این گزارش، فعالیت پنجاهمین دوره از کنفرانس کار کشورهای عربی صبح امروز در بغداد آغاز و تا چهارم ماه مه ادامه خواهد داشت. در این کنفرانس مسائل مرتبط با بازارهای کار و کارگران در کشورهای عربی بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند