Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «هدی عمید» و «نجمه واحدی» ۲ نفر از فعالان حوزه فمینیسم هستند که کیفرخواست آنها به اتهام همکاری با دولت آمریکا علیه جمهوری اسلامی در موضوع زنان و خانواده در دادسرای ناحیه ۳۳ صادر شده است.

بر اساس این کیفرخواست، نامبردگان با توجه به تحقیقات و محتویات پرونده، مجرم تشخیص داده شده‌اند و پرونده آنها برای صدور حکم نهایی به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده، این افراد و شبکه مرتبطان آنها که در سال ۹۷ توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شدند، طی قراردادی با موسسه آمریکایی «خانه آزادی» و دریافت مبالغی اقدام به اجرای پروژه‌های این موسسه در موضوعات زنان و ترویج مفاهیم فمنیستی خانواده کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، موسسه خانه آزادی در طول اجرای پروژه، چند کارگاه آموزشی در کشورهای گرجستان و ترکیه برای آموزش این افراد برگزار کرده است. مهرانگیز کار، نسرین افضلی، مسیح علینژاد، حسین قاضیان، امین ثابتی برخی از اساتید این کارگاه‌ها هستند.

کد خبر 483451 برچسب‌ها قوه قضائیه زنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قوه قضائیه زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسمی که ۲۰۰ راوی کاروان‌های راهیان نور حضور داشتند، از ۱۰ راوی و فعال تبلیغی روحانی با اهدای تندیس عبای خاکی قدردانی شد.

این راویان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سبک و سیره شهدا به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور اعزام شدند و روایتگری و اجرای برنامه‌های فرهنگی را در بازدید کاروان‌های دانش آموزی و دانشجویی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس برعهده داشتند.

دیگر خبرها

  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر