Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@07:20:29 GMT

نقش سردار سلیمانی بر درخت دوستی ایران و ژاپن + عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۹۷۳۶

نقش سردار سلیمانی بر درخت دوستی ایران و ژاپن + عکس

رایزن فرهنگی ایران در ژاپن از نقش‌بستن تصویری از سردار سلیمانی بر درخت دوستی ایران و ژاپن که یکی از هنرمندان کشورمان طراحی کرده است، خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حسین دیوسالار، رایزن فرهنگی ایران در ژاپن اظهار کرد: رضا بدرالسماء، از هنرمندان برجسته کشورمان در اصفهان اخیرا تابلوی زیبا و کم‌نظیری را به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد سلیمانی خلق کرده که در آن تصویری از سردار سلیمانی بر درخت دوستی ایران و ژاپن منقش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این اثر ارزشمند با عنوان «مکتب شهید سلیمانی، نقطه عطف گام دوم انقلاب» در اختیار رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن برای بهره‌برداری در برنامه‌های فرهنگی قرار گرفته است.

دیوسالار تأکید کرد: این استاد برجسته پیش از این در همکاری با رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن اثر زیبا و منحصر به فرد «درخت دوستی» را به مناسبت نودمین سالگرد روابط رسمی ایران و ژاپن طراحی و ارائه کرده بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: سردار سلیمانی درخت دوستی ایران و ژاپن نقاشی فرهنگی ایران در ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیبایی پارک هینویاما در ژاپن (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زیباترین پارک‌های ملی دنیا (فیلم) بهترین و عجیب ترین پارکی که در عمرتان دیده اید (فیلم) چهره زمستانی زعفرانیه تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • نحوه پرورش درخت انبه با کمک میوه آن در گلدان خانگی (فیلم)
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یک روش ساده برای تکثیر درخت کاج در خانه (فیلم)
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • زیبایی پارک هینویاما در ژاپن (فیلم)
  • طرح کاشت یک میلیارد درخت راه حلی برای احیا و توسعه پایدار سرزمین
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم