Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالکان سابق دو باشگاه اینتر و میلان، راجع به پیروزی تاریخی میلان در برابر اینتر صحبت می کنند.

طرفداری- سال 2001 و در بازی میان اینتر و میلان، روسونری موفق به زدن 6 گل به اینتر شد و این بازی تبدیل به یکی از ماندگار ترین دربی های دلامادونینا شد.

به گزارش Corriere della Sera، برلوسکونی می گوید که که بازیکنان و سرمربی میلان را بابت آن پیروزی سرزنش کرده است اما موراتی فاش می کند که بازیکنان اینتر در بین دو نیمه در حال گریه کردن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برلوسکونی درباره بهترین دربی میان این دو تیم میلانی می گوید:

بهترین دربی برای من، نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2003 بود که ما موفق به حذف اینتر در سن سیرو شدیم و در فینال که در شهر منچستر برگزار می شد، موفق به شکست یوونتوس شدیم.

 

مالک سابق باشگاه میلان درباره آن دربی معروف 6-0 می گوید:

من حتی برای آن پیروزی شادی هم نکردم. آن دربی در روز جمعه و درست قبل از انتخابات برگزار شد و من در حال سفر به شهر رم بودم. به طور طبیعی من از این پیروزی راضی بودم اما از سرمربی تیم (چزاره مالدینی) برای گلزنی بیش از حد تیم گلایه کردم! در فوتبال، چنین کاری (گلزنی بیش از حد) بیهودی و از همه مهمتر ناعادلانه است. 

موراتی نیز درباره آن دربی تاریخی می گوید:

هنوز اشک های بازیکنانمان را به خاطر می آورم. این اتفاق (گریه بازیکنان اینتر) در طول بازی اتفاق افتاد و من در بین دو نیمه به رختکن تیم رفتم و برخی بازیکنان به معنای واقعی کلمه در حال گریه کردن بودند. بیش از حد گریه می کردند. چنین چیزی (گریه کردن بازیکنان) غیر ممکن بود و من با خود فکر کردم که آن ها بیش از اندازه گریه می کنند. من نمی توانستم چیزی که می دیدم را باور کنم. حال آن ها واقعا خراب بود.

من به آن ها گفتم که فوتبال غیر قابل پیش بینی است. به آن ها گفتم که قدرت و شجاعت خود را نشان دهید، ما به یک گل نیاز داریم و این توانایی را داریم تا به بازی برگردیم. هنگامی که 5-0 عقب بودیم، استادیوم را ترک کردم. فردای آن روز، فریاد زدن بر سر بازیکنان کاری بی معنی بود. بعد از پذیرفتن یک شکست سنگین، نشان دادن قدرت و اقتدار خوب نیست بلکه شما باید از بازیکنان حمایت کنید، به آن ها تسلی بدهید و روحیه آن ها را بالا ببرید. شما باید هنگامی که همه چیز خوب پیش می رود اقتدار خود را نشان دهید.  

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم

عمر مومنی به بهانه قهرمانی اینتر در سری آ و کسب ستاره دوم انیمیشنی را منتشر کرده است.

دانلود (1.6MB)

دیگر خبرها

  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم