Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@13:06:23 GMT

برگزاری جلسه‌ی هم‌اندیشی لیگ برتر کشتی

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۹۹۱۰

برگزاری جلسه‌ی هم‌اندیشی لیگ برتر کشتی

خبرگزاری میزان- جلسه‌ی هم اندیشی در خصوص برگزاری رقابت‌های لیگ برتر کشتی سال ۹۹ در محل فدراسیون کشتی برگزار شد. تاریخ انتشار: 16:34 - 20 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۰۲۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه که با حضور مسئولان فدراسیون کشتی و سازمان لیگ، و نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شد در مورد نقاط ضعف و قوت لیگ برتر سال ۹۸ و همچنین راهکار‌های موجود برای برگزاری هرچه بهتر لیگ برتر در سال ۹۹ بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت: این نشست با هدف تدوین آیین‌نامه لیگ برتر سال ۹۹ و همچنین ارزیابی لیگ برتر سال ۹۸ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حمایت‌های ویژه فدراسیون کشتی از برگزاری لیگ کشتی تصریح کرد: در لیگ سال ۹۸، ۱۵ تیم حضور داشتند که ۸ تیم در کشتی فرنگی و ۷ تیم در کشتی آزاد رقابت‌های خود را برگزار کردند. از جمله نقاط قوت این لیگ سهم بیشتر کشتی در رسانه ملی، ارتقاء ساختار سازمانی لیگ از کمیته به سازمان و افزایش سقف قرارداد‌ها بود، اما با این حال نقاط ضعفی هم داشتیم که نمی‌توان آن را کتمان کرد.

نصیرزاده ادامه داد: از نقاط ضعف این لیگ حضور نداشتن برخی از استان‌های صاحب کشتی نظیر کرمانشاه، گلستان و فارس بود، ضمن اینکه کشتی‌گیران بومی در تیم‌های مناطق خود حضور نداشتند و مسابقات با برنامه‌ریزی دقیق و مدونی که مدنظر بود به انجام نرسید.

رئیس سازمان لیگ در مورد لیگ برتر سال آینده گفت: امیدارم که در لیگ سال ۹۹ ضمن رفع نقاظ ضعف بر نقاط قوت لیگ بیافزایم چرا که لیگ علاوه بر اینکه می‌تواند چرخه اقتصادی کشتی را فعال کند، می‌تواند در راستای توسعه کشتی هم گام بردارد.

وی افزود: پاداش کشتی‌گیری که قهرمان جهان می‌شود شاید به اندازه‌ای که می‌تواند از لیگ آورده مالی داشته باشد نباشد و همچنین کسب مدال در رقابت‌های جهانی محدود به چند نفر می‌شود، اما لیگ می‌تواند تعداد زیادی از کشتی‌گیران و مربیان را درگیر کند و از لحاظ اقتصادی کمک قابل توجه‌ای به آنها داشته باشد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ادامه ضمن تأکید بر جایگاه ویژه لیگ در کشتی گفت: بعد از مسابقات المپیک و قهرمانی جهان، لیگ برای فدراسیون در درجه اول اهمیت قرار دارد و این جلسه با درخواست خودم تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه لیگ باید به صورت رفت و برگشت انجام بشود، اظهار داشت: برنامه برگزاری رقابت‌های لیگ نباید معطوف به کشتی‌گیران ملی‌پوش و برنامه‌های تیم‌های ملی باشد و باید برنامه دقیقی برای شروع و خاتمه لیگ داشته باشیم.

دبیر گفت: در لیگ امسال چندین کشتی‌گیر خود را مطرح کردند و یکی از مزیت‌ها و اهمیت لیگ همین مورد است. برای ما این مسابقات بسیار مهم بود و به همین دلیل فدراسیون میزبانی فینال لیگ را در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی علی‌رغم هزینه‌هایی که داشت، برعهده گرفت. از رئیس سازمان لیگ می‌خواهم که هر طور که هست مسابقات لیگ برتر کشتی بلافاصله بعد از المپیک و در اواخر مرداد برگزار شود.

در ادامه این جلسه نمایندگان حاضر پیرامون اهداف برگزاری لیگ، ضرورت زمان برگزاری مسابقات، تعداد کشتی‌گیران ملی‌پوش و کشتی‌گیران خارجی در تیم‌ها، ظرفیت فدراسیون برای برگزاری ۲ لیگ دسته یک و برتر، زمان برگزاری و ضرورت برگزاری لیگ و قدرت اجرای قانون توسط سازمان لیگ بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: امامی: همیشه گوش به فرمان کادرفنی هستم انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی آزاد فدراسیون کشتی علیرضا دبیر کشتی فرنگی رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی لیگ برتر کشتی لیگ برتر سال برگزاری لیگ کشتی گیران نقاط ضعف سال ۹۸ سال ۹۹ تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال)، برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر ديروز در کمپ تیم های ملی کشتی حضور یافتند.

علی عسگری، فیروزی و شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور،‌ با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفت و گو کردند.

فدراسیون کشتی با انتشار تصاویر این دیدار، جزییات بیشتری در خصوص صحبت های مطرح شده منتشر نکرده است.

باشگاه استقلال چند سال قبل وارد لیگ کشتی شد و به عنوان نایب قهرمانی رسید. باید دید با مدیریت جدید بازهم احتمال حضور استقلال در لیگ کشتی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)