Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@10:49:25 GMT

جنگ روانی رسانه سعودی علیه فوق ستاره استقلال+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۳۹۹۲۱

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم فوتبال استقلال ایران فردا (دوشنبه) در گروه اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در اربیل میهمان الشرطه عراق است.

 

با این حال پیش از آغاز این دیدار، نواف الاسیوی خبرنگاری سعودی رای دادگاه مهدی قائدی درباره مرحوم احمدرضا شاکر را بازتاب داد تا جو سازی علیه این بازیکن به راه انداخته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در رای قطعی دادگاه مهدی قائدی درباره تصادف ۲ سال گذشته، این بازیکن به پرداخت دیه محکوم شد. اما این رسانه سعی بر زندان رفتن بازیکن استقلال دارد.

 

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ایران فردا الشرطه مهدی قائدی بازیکن استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۳۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روگانی، مدافع میانی یوونتوس، پس از اینکه روبرتو روچلو، قاضی تورینی، روز پنجشنبه درخواست وکلای این مدافع را برای گذراندن دوران محکومیتش با خدمات اجتماعی رد کرد، در دادگاه محاکمه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، روگانی در شب ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ هنگام رانندگی با مازراتی توسط پلیس متوقف شد. هنگامی که او تحت آزمایش تنفس قرار گرفت، مأموران متوجه شدند که نتایج او سه برابر بیشتر از حد مجاز است.

حد قانونی الکل در خون رانندگان در ایتالیا ۰.۵ گرم در لیتر است، اما آزمایش اول روگانی سطح ۱.۵۶ گرم در لیتر را تشخیص داد، در حالی که آزمایش دوم کمی کمتر و ۱.۵۴ گرم در لیتر بود.

این مدافع و وکلایش در ماه گذشته درخواست کرده بودند که او دوران محکومیتش را با انجام خدمات اجتماعی بگذراند اما قاضی دادگاه تورین این درخواست را رد کرد.

بدین ترتیب روگانی اکنون محاکمه خواهد شد و اولین جلسه دادگاه او در تاریخ ۲۳ می یعنی ۲۰ روز دیگر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود