Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@10:50:12 GMT

 با این ۵ تغییر کوچک خانه‌ی خود را متفاوت کنید

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۰۰۷۲

 با این ۵ تغییر کوچک خانه‌ی خود را متفاوت کنید

۱. لیس رنگ

به ما اعتقاد داشته باشید: انتخاب یک رنگ روی دیوار می‌تواند شگفتی کند. شاید در ابتدای کار دوست ندارید که برس و رنگ را بیرون بیاورید، اما در آخر این کار شما را بسیار خوشحال می‌کند. به اتاق نشیمن شما ظاهری کاملاً متفاوت می‌بخشد! یک رنگ خنثی را انتخاب کنید، تا بتوانید این ترکیب را با لوازم مختلف خانه ترکیب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۲. کف را با فرش بپوشانید

اگرچه ممکن است انتظار نداشته باشید، اما می‌توانید با فرش یک فضای متفاوت به فضای داخلی خود بدهید. یک نوع را انتخاب کنید که شما را خوشحال کند و آن را در محل نشیمن یا زیر میز ناهارخوری خود قرار دهید. نمی‌توانید انتخاب کنید؟ سپس با قرار دادن مقداری از فرش‌ها بر روی یکدیگر، دو فرش مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید.

د

۳. اتاق خود را با گیاهان زیبا کنید

آیا خانه‌ی شما سفید است و اضافه کردن رنگ به آن کار مشکلی است؟ بنابراین شما می‌توانید با استفاده از گیاهان رنگ و شادابی را به خانه‌ی خود بیاورید.



۴- دیوار‌ها را بپوشید

اکثر مردم فقط آویزان کردن یک نقاشی یا کالای دیگر را روی دیوار بسیار خوب نمی‌دانند. قابل درک است، زیرا با مته می‌توانید صدمات زیادی به دیواره‌های خود وارد کنید. این کار را با آویزان کردن قفسه یا شلف بر روی دیوار و قرار دادن نقاشی‌ها و پوستر‌های مختلف بر روی آن حل کنید. حتی بهتر است: پوستر خود را با یک عکس شخصی یا نقل قول ایجاد کنید. سپس پوستر‌ها را چاپ کرده و در لیست قرار دهید.



۵. پوشش پنجره

شاید فکر می‌کنید: "پرده‌ها فقط پرده هستند، درست است؟ " هیچ چیز درست نیست. پرده‌ها می‌توانند کار‌های زیادی برای فضای داخلی شما انجام دهند و کل کار را کامل کنند. برای ایجاد فضای گرم و یا انتخاب یک پرده پنبه‌ای مطبوع، مواد سنگین مانند مخمل را انتخاب کنید تا جلوه‌ای تازه به فضای داخلی ببخشد.   منبع:بیتوته

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و دکوراسیون دکوراسیون داخلی دکوراسیون منزل چیدمان خانه انتخاب کنید فضای داخلی روی دیوار خانه ی بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی متفاوت از اف۱۴ تامکت

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • (ویدئو) تغییر باورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • (ویدئو) تغییر بارورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • فیلمی متفاوت از اف۱۴ تامکت
  • رد پای لابی صهیونیستی در هیاهوی دوباره خارج نشینان | توماج، اسم رمز فراموشی فاجعه غزه
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • این خانه بدون کوچکترین تغییر و آسیبی به طبیعت ساخته شده! (عکس)