Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@18:34:40 GMT

مرکز جامع سلامت انارستان توسعه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۰۱۷۱

مرکز جامع سلامت انارستان توسعه می‌یابد

استاندار بوشهر گفت: اخذ کد الکترونیک مرکز جامع سلامت انارستان نیازمند پیگیری است و انجام خواهد شد و برای احداث پانسیون پزشکان مرکز جامع سلامت این شهر نیز برای سال آینده اعتبار لازم را اختصاص می‌دهیم و توسعه آن انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، عبدالکریم گراوند عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان مرکز جامع سلامت شهر انارستان، اظهار داشت: طی ۴۱ سال گذشته، امسال در سخت‌ترین شرایط مالی و اعتباری کشور هستیم با این حال پروژه‌های خوبی در سطح استان بوشهر افتتاح شده و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر افزود: با وجود تمام مشکلات مالی، تلاش کردیم پروژه‌ها تکمیل و به مردم تقدیم شود و در شهرستان جم نیز در دهه فجر سال جاری ۹۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۱ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده که نشان می‌دهد اتفاقات خوبی در حوزه عمرانی شهرستان جم در حال رخ دادن است.

وی با اشاره به مرکز جامع سلامت شهر انارستان تصریح کرد: اخذ کد الکترونیک مرکز جامع سلامت انارستان نیازمند پیگیری است و انجام خواهد شد و برای احداث پانسیون پزشکان مرکز جامع سلامت این شهر نیز برای سال آینده اعتبار لازم را اختصاص می‌دهیم و توسعه آن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت بوشهر توسعه پزشکان انجام خواهد شد شهرستان جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دادگستری: لایحه جامع وکالت در دست تدوین است/ اجباری‌شدن وکیل در دعاوی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ امین حسین رحیمی، وزیردادگستری امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران از بررسی مقدماتی لایحه جامع وکالت در قوه قضاییه و وزارت دادگستری و همچنین اجباری شدن گرفتن وکیل در دعاوی و تامین هزینه وکلا از طریق بیمه وکالت خبر داد.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه اصلاحات ویراشی در قانون جرائم راهنمایی و رانندگی در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: طبق اصلاحات در دست انجام، جرایم ریالی تخلفات حادثه‌ساز به خصوص جرائمی، چون سبقت ممنوع در جاده‌های یکطرفه، عبور از چراغ قرمز و رانندگی در حالت نامتعارف چندین برابر افزایش یافته است.

رحیمی با اشاره به تخلفات انجام شده در بخش خرده‌فروشی‌ها و تشدید بازرسی‌ها، گفت: براساس بحث‌ها و تصمیمات وزارت صمت با ایجاد پست قائم مقامی در امور بازرگانی، کنترل بر شرکت‌ها، کارخانجات و خرده‌فروشی‌ها شدت می‌گیرد و سازمان تعزیرات با قائم مقام وزارت صمت در امور بازرگانی، همکاری خواهد داشت.

وی افزود: اینکه برخی‌ها با هر قیمتی که مدنظرشان است ارائه می‌کنند در واقع تخلف انجام می‌دهند، اما ما باید با این تخلفات برخورد کنیم و برخورد هم می‌کنیم، اما معنی آن این نیست که اگر کسی تخلف می‌کند برخوردی با او صورت نگرفته است.

وزیر دادگستری تصریح کرد: لایحه جامع وکالت در قوه قضاییه و وزارت دادگستری در دست تدوین است.

رحیمی از اجباری شدن گرفتن وکیل در بسیاری از دعاوی در قالب لایحه مذکور خبر داد و در عین حال گفت: هزینه وکلا از طریق بیمه وکالت باید جبران شود که این اتفاق موجب بهبود وضعیت درآمدی و تضمین شغلی وکلای دادگستری خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرمت مسجد تاریخی«چهلستون و یری» با جدیت ادامه یابد
  • وزیر دادگستری: لایحه جامع وکالت در دست تدوین است/ اجباری‌شدن وکیل در دعاوی
  • مراکز سیار کانون امسال توسعه می یابد
  • ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به بانوان آسیب پذیر در زاهدان
  • مسجد یوردشاهی ارومیه مرمت و ساماندهی می شود
  • هزینه ها در معاملات برخط خودرویی کاهش می یابد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل تداوم می‌یابد