Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@00:23:49 GMT

بارسا یک مهاجم خود را هم از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۰۱۹۱

بارسا یک مهاجم خود را هم از دست داد

عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا به دلیل پارگی تاندون ادامه فصل را از دست خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از مارکا، عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسا که به تازگی مصدومیت دو ماهه ی خود را پشت سر گذاشته بود، روز گذشته تمرین بارسا را نیمه کاره رها کرد. دمبله اولین تمرین گروهی خود را انجام می داد ولی به دلیل مصدومیتی غیرمنتظره، دیگر نتوانست به کار ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز و پس از معاینات پزشکی اعلام شد که او با پارگی تاندون پای راست مواجه شده و حداقل سه ماه دیگر نیز به دور از میادین خواهد ماند و به این ترتیب عملا ادامه فصل را از دست خواهد داد.

عثمان دمبله ۲۷ نوامبر و در بازی با بروسیا دورتموند بود که مصدوم شد و پزشکان برای او دو ماه دوری از میادین را پیش بینی کردند. او سخت در تلاش بود تا به بازی با ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برسد که بار دیگر مصدوم شد. این دهمین مصدومیت دمبله از زمان پیوستنش به بارسلونا است و او تاکنون ۶۳ بازی بارسا را به همین دلیل از دست داده است.

بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی اخیر، کارلس پرز را به رم واگذار کرد و در جذب رودریگو موره نو از والنسیا هم ناکام ماند. از سوی دیگر لوئیس سوارز نیز فصل را از دست داده تا آبی اناری ها برای بازی های حساس مقطع پایانی فصل، با کمبود مهاجم روبرو باشند.

باید دید کیکه ستین با معضل جدید بارسا چگونه کنار می آید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عثمان دمبله بارسلونا لوئیس سوارز بارسلونا عثمان دمبله لالیگا لوئیس سوارز فصل را از دست عثمان دمبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر بحث و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد جشن قهرمانی احتمالی رئال در لالیگا مطرح شده است. 

رئال که فردا ساعت 17:45 به وقت تهران برابر کادیز بازی دارد، باید سه امتیاز را بگیرد و منتظر باشد بارسا در زمین خیرونا (ساعت 20) امتیاز از دست بدهد. در این صورت قهرمانی 36 رئال قطعی می‌شود.

با این حال مشخص نبود رئال مادرید در میدان معروف سیلبس جشن قهرمانی سنتی خود را برگزار می‌کند یا خیر چرا که چهارشنبه بعد بازی حساس برگشت با بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در پیش است و از سوی دیگر فاصله زمانی تا بازی بارسا-خیرونا نیز مشکل ساز است.

مارکا نوشته است که باشگاه تصمیم گرفته در صورت قطعی شدن قهرمانی نیز جشنی در میدان سیبلس برگزار نشود و به این ترتیب بازیکنان بعد از اتمام بازی با کادیز راهی منزل خود خواهند شد.

دیگر خبرها

  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • تاریخی: خیرونا به چمپیونزلیگ صعود کرد
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟