Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمود فکری در حاشیه ثبت نام اعضای هیات رئیسه فوتبال گفت: من امروز برای مشکلات تیمم به فدراسیون آمده ام و دیدم چند تن از قدیمی های استقلال برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده اند.


وی تاکید کرد: امیدوارم هر کسی که به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب می شود بتواند فوتبال مان را از مشکلات بیرون برده و به سر منزل مقصود برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فکری درباره اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: این انتخاب برای من عجیب بود، باید بپذیریم اسکوچیچ باید مبلغی را بدهد که انتخاب شده است، البته نقش دلال ها و آقازاده ها بی تاثیر نبود و دیدیم این مربی بالاخره با دلال ها توانست برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب شود.


فکری خاطرنشان کرد: متاسفانه اسکوچیچ رزومه خوبی نداشت و تعجب می کنم چطور سرمربی تیم ملی ایران شد. زمانی که ما هر دو در لیگ یک بودیم تیم من به قهرمانی رسید اما اسکوچیچ با بهترین بازیکنانی که فصل بعد به لیگ برتر آمدند سوم شد. بنابراین به طور حتم دست هایی در کار است که باعث می‌شود اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شود و مربیان ایرانی که بدون حاشیه کار می کنند نمی توانند سرمربی تیم ملی شوند.

 

مهر

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اسکوچیچ رئیس فدراسیون فوتبال سرمربی تیم ملی محمود فکری سرمربی تیم ملی دلال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،شاهین مستوفی با اعلام شناسایی فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان فارس گفت: در راستای رسیدگی به اسناد و مدارک به­ دست آمده از اجرای بازرسی مالیاتی موضوع ماده (۱۸۱) قانون مالیات­های مستقیم یک شرکت فعال در زمینه تولید فوم ساختمانی، فردی به عنوان دلال مواد اولیه پتروشیمی شناسایی شده است که با توجه به اجرای بازرسی‌های صورت گرفته از محل فعالیت شخص نامبرده، مشخص شد در بازه زمانی سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ فروشی افزون بر ۸۶۰ میلیارد تومان فروش مواد اولیه پتروشیمی خارج از شبکه رسمی کشور داشته است.
مستوفی افزود: شخص مذکور مطابق اطلاعات موجود در سامانه‌های مالیاتی، صرفا مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان فروش در اظهارنامه مالیاتی سال ۱۴۰۱ ابراز نموده است که در همین راستا اقدامات قانونی مبنی بر تنظیم گزارش مالیاتی و مطالبه مالیات و جرائم متعلقه در منابع مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده از مودی در موعد مقرر قانونی، در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  • شیخ بهایی، عالمی چندبعدی بود
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش