Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، در آستانه فرارسیدن یوم الله 22 بهمن و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سردار سرلشکر پاسدار محمدباقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با گرامیداشت این رخداد خجسته و معجزگون ، نیروهای مسلح را بازوان پرتوان و قدرتمند دفاعی و امنیت ساز انقلاب و میهن اسلامی قلمداد و بر هوشمندی و هوشیاری آنان برابر جبهه دشمن تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه، چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که با فروپاشی رژیم پلید پهلوی و طلوع مجدد خورشید اسلام ناب محمدی (ص)، استقلال، آزادی و رهایی از اسارت سیاست‌های استعماری و استکباری برای ایران عزیز به ارمغان آمد، را به محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و آحاد ایرانیان غیرتمند و دلداده به آرمان های دینی، انقلابی و ملی و بلکه به آحاد آزادیخواهان و حق طلبان عالم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

با گذشت ۴۱ سال از این رخداد خجسته و  معجزگون، ایران اسلامی به مدد رهبری های حکیمانه امامین انقلاب اسلامی، از توطئه ها، بحران ها و فتنه های پیچیده و زنجیره ای دشمنان عبور و با دست یابی به دستاوردهای بزرگ و تجربه‌های ارزنده در دوره های تاریخی دفاع مقدس، سازندگی، مقابله با نفوذ و جنگ نرم و تحریم های ظالمانه اقتصادی و توفیق در گام اول انقلاب، هم اینک بر اساس ارزیابی اندیشکده ها و سازمان‌های معتبر بین‌المللی با نایل آمدن به جایگاه قدرت برتر منطقه ای و بازیگری بین ۱۰ کشور قدرتمند جهانی، پدیدار شدن قطب قدرت جهان اسلام و ایجاد تمدن نوین اسلامی را با به محاق بردن جاهلیت مدرن لیبرال محور، نوید می دهد.

اکنون که شکست های راهبردی نظام سلطه و استکبار در مصاف با انقلاب و نظام اسلامی علاوه بر جبهه داخلی در سطح منطقه نیز خنثی شدن فتنه های داعش و تروریسم تکفیری و جنگ های نیابتی ضد ملت‌های مسلمان را قطعی و سردمداران کاخ سفید و متحدان ترامپ را وادار به رونمایی از طرح ظالمانه و مرده "معامله قرن " نموده است و هژمونی قدرت آمریکا نیز فاقد نقش تعیین‌کننده و اثرگذار در عرصه تحولات منطقه‌ای شده است؛ فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرنوشت ساز پیش از هر مقطع دیگر، پیشران بیانیه گام دوم انقلاب -به عنوان بالاترین سند راهبردی نظام بعد از قانون اساسی کشور- قرار گرفته است.

در چنین شرایطی بی تردید، رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران که همان " اسلام عزیز و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) "، "ولایت فقیه و تبعیت از رهبری معظم انقلاب"، "وحدت، مقاومت و ایستادگی ملی برابر دشمنان وحضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌های نیاز کشور" است ، همچنان به منزله مولفه‌های سه گانه قدرت ساز، تداوم حرکت آرمانی و تمدن ساز انقلاب و تحقق راهبرد "قوی شدن" برابر دشمن قوی پنجه در همه عرصه ها را در اوج شکوه و عظمت، تضمین و رقم خواهد زد.

در آستانه دو آزمون بزرگ فراروی ملت ایران یعنی "جشن پیروزی انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه" و "برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه "که پس از دو یوم الله عظیم تکریم، تشییع و خاکسپاری سلطان قلبها و سردار دلها سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی آمریکایی عین الاسد ، که به توفیق الهی سیلی سخت و ضربات مهلک دیگری بر صورت و سیاست‌های دشمن نواخته خواهد شد، ضمن دعوت خالصانه و متواضعانه از مردم فهیم و زمان شناس برای حضور پرشور و حماسی در این صحنه های خطیر و تاریخ ساز، پیش هنگام سجده شکر به جای آورده و سر بر آستان قدس کبریایی ساییده و تاکید می کنم:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با پاسداشت یاد، خاطره و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و شهدای همیشه جاوید انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و دیگر شهدای مقاومت و امنیت آفرین برای ملت ایران، بیعت راستین خود با مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را تجدید و به عنوان بازوان پرتوان و قدرتمند دفاعی و امنیت ساز انقلاب و میهن اسلامی، با هوشمندی و هوشیاری روند قدرت افزایی دفاعی متناسب با تهدیدات متصور  -به مثابه یکی از جلوه های قوی شدن- را پرشتاب تر و اطمینان بخش تر از گذشته ادامه داده و به فضل الهی و برخورداری از سرمایه عظیم حمایت و اعتماد مردمی ، با نشان دادن حقارت دشمن در حوزه تهدید و تحریم، حتی برای لحظه‌ای اجازه نخواهند داد دشمنان با پروپاگاندای رسانه ای و تاکتیک ترس و سایه جنگ، به آرامش بی نظیر جامعه و امنیت پایدار و استوار کشور خدشه ای وارد سازند.

با ایمان به سنت های الهی، رجاء واثق دارم در آینده ای نزدیک، وعده صادق امام امت و آرمان بلند انقلاب اسلامی محقق و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ، بسیجیان جهان اسلام و  آحاد مسلمانان عالم  ،با فائق آمدن بر جبهه باطل و اخراج آمریکا از منطقه، بر اشغالگران و غاصبان "فلسطین" و "قدس شریف" غلبه و نماز شکر و ظفر را در "مسجد الاقصی" اقامه خواهند کرد.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ساز انقلاب برابر دشمن ملت ایران قوی شدن بر جبهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به انجام عملیات وعده صادق، گفت: اگر دشمن خباثت کند، اقدامی بسیار بزرگتر انجام می‌دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار علی فدوی در آیین اجلاسیه شهدای شهرستان باشتف اظهار داشت: در عملیات وعده صادق با قدرت، محکم و با اطمینان عمل کردیم و این یک رویه شد و اگر دشمن از این نوع خباثت‌ها کند اقدامی بسیار بزرگتر انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه 15 مهرماه سال گذشته آمریکایی‌ها آمدند و فرماندهی را بر عهده گرفتند، عنوان کرد: اگر آمریکا و دیگر خبیثان دنیا رژیم صهیونیستی را همراهی نمی‌کردند، تا الان نبودند.

فدوی با بیان اینکه یکی از تبلورهای خاص باطل درست کردن رژیم غیرقانونی، غاصب، کودک‌کش در قلب کشورهای اسلامی برای خباثت و تامین منافع خود بوده است، عنوان کرد: این رژیم غاصب رفت کنسولگری ما را زد و عزیزان ما را شهید کرد و امام خامنه‌ای 3 بار فرمودند حتما تنبیه می‌کنیم و‌ ما پرقدرت تنبیه کردیم که همه عالم دیدند.

وی ابراز کرد: بزرگترین پایگاه هوایی رژیم غاصب را زدیم و البته امپراطوری رسانه‌ای شیطان بزرگ و غرب تلاش کردند در یک سانسور همه جانبه اخبار بیرون نیاید، اما کم کم تصاویری که مردم گرفته بودند بیرون آمد و بزرگی این عملیات را دنیا مشاهده کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به روند تشکیل حکومت اسلامی در ایران توسط حضرت امام خمینی(ره) بیان کرد: بیش از 36 سال است که مقام معظم رهبری امامت انقلاب را بر عهده دارد و ما را رهبری دائمی می‌کند که به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

فدوی با اشاره به اینکه شهیدان بهترین و قوی ترین ادله برای انجام کارهای بزرگ هستند، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن جمعیت و جغرافیای کم در کشور بیش از دو هزار شهید تقدیم انقلاب کرد که باید دائم یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم که خودمان بهره ببریم.

وی با تاکید بر اینکه وزیر خزانه‌داری آمریکا و مسئول فعلی جنگ گفته ما تاکنون نتوانسته‌ایم در مقابل ایران یک پیروزی به دست بیاوریم و همواره شکست خورده‌ایم، ادامه داد: این به خاطر پایداری، صبر و استقامت همه مردم است و این مسیر باید ادامه یابد تا همه مشکلات حل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید