Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@16:54:53 GMT

کاغذبازی های اداری مانع توسعه آوج شده است

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۰۵۱۴

کاغذبازی های اداری مانع توسعه آوج شده است

نصرت الله علیرضایی در جمع مردم روستای شهید آباد در جریان سفر استاندار قزوین به شهرستان آوج به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، افزود: شهرستان کمنر توسعه یافته آوج نیازمند نگاه ویژه مسوولان است.
وی با اشاره به لزوم توزیع ناعادلانه خدمات در سطح استان، اظهار داشت: خدمات در شهرهای استان به طور متوازن ارائه شده اما شهرستان آوج از دید مسوولان دور مانده و نیاز به رسیدگی بیشتر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضایی ادامه داد: عنوان محروم بودن به شهرستان آوج می تواند هم پیامدهای مثبت و هم منفی داشته باشد بنابراین نباید این کلمه را همیشه بکار ببریم و موجب یاس مردم شویم.

فرماندار آوج یادآورشد: اگر گفتن کلمه محروم موجب اختصاص اعتبار بیشتر و توجه جدی تر شود می تواند نتیجه بخش باشد اما اطلاق این واژه شاید موجب فرار سرمایه گذار هم  شود.
این مسوول تاکید کرد: این شهرستان ظرفیت های کشاورزی و  گردشگری فراوانی دارد که باید با کمک مدیران استانی و سرمایه گذاران فعال شوند.
علیرضایی افزود: زیرساخت های لازم برای حضور گردشگر در شهرستان آوج کافی نیست و باید در این خصوص تدبیر لازم اندیشیده شود.
فرماندار آوج خاطر نشان کرد: باید در این شهرستان حمایت های ویژه و تشویق های قابل توجه داشته باشیم تا سرمایه گذار رغبت حضور در آنرا داشته باشد و در این خصوص نیازمند مساعدت از مسوولان استانی هستیم.
وی با بیان اینکه برخلاف بیشتر نقاط کشور و استان، بیشتر جمعیت شهرستان آوج روستاییان هستند و باید نسبت به توسعه روستایی این منطقه اهتمام بیشتری به عمل آورد، افزود: از مجموع ۱۰۰ روستای این شهرستان هنوز تعدادی از روستاها تحت پوشش خدمات آبفا قرار ندارند که باید این مشکل هرچه زودتر حل شود.
علیرضایی همچنین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و یاد آور شد: در دهه فجر امسال ۱۵۸ طرح با اعتبار ۵۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در این شهرستان به بهره برداری رسید.
وی همچنین با اشاره به پیش رو بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: انتخابات با یک فضای رقابتی و متکثر پرشور خواهد بود و امیدواریم مردم شهرستان آوج با حضور آگاهانه در پای صندوق های رای یک خادم واقعی برای این شهرستان انتخاب کنند.

آوج به مرکزیت شهری به همین نام با ۲ بخش مرکزی و آوج در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا انتخابات پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر کشاورزی مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان آوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • روایتی از تاثیرات حضور گشت ارشاد در خیابان‌ها
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی