Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار مرکزی خلیل‌آباد از افتتاح 5 خانه هلال احمر در روستاهای بخش مرکزی هم‌زمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: خانه‌های هلال در روستاهای کلاته شادی، نصرآباد، ابراهیم‌آباد، دهنو و مزده راه‌اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ریحانه شریعتی، بخشدار مرکزی خلیل‌آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، از افتتاح 5 خانه هلال در روستاهای بخش مرکزی هم‌زمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: خانه‌های هلال در روستاهای کلاته شادی، نصرآباد، ابراهیم‌آباد، دهنو و مزده راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی خانه‌های هلال روستاهایی انتخاب‌شده‌اند که بر حسب جمعیتی یا دوری از امکانات نیاز به این مراکز داشته‌اند، خاطرنشان کرد: ساماندهی و آموزش داوطلبان، ارائه آموزش‌های عمومی به مردم باهدف ایجاد آمادگی در زمان وقوع حوادث احتمالی از جمله اهداف تأسیس خانه هلال به شمار می‌رود.

بخشدار مرکزی با تأکید بر اینکه برای افتتاح و تجهیز این خانه‌های هلال 200 میلیون ریال هزینه شد، تصریح کرد: این هزینه با کمک‌های خیران، هلال‌احمر و اعتبارات دهیاری‌ها تأمین شد.

وی با اشاره به اینکه خانه‌های هلال یکی از برنامه‌های جدید جمعیت هلال‌احمر محسوب می‌شود، اذعان کرد: این خانه‌ها به جهت اشاعه فرهنگ آموزش امداد و نجات در مناطق محروم، روستاها و نقاط دورافتاده و ارتقاء سطح تاب‌آوری جوامع راه‌اندازی می‌شود.

شریعتی همچنین در ادامه عنوان کرد: اگر حادثه‌ای پیش آید خانه‌های هلال می‌توانند با آموزش به مردم در ساعات اولیه به کاهش تلفات و آثار ناشی از حوادث تا رسیدن گروه‌های امدادی کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: روستاهای بخش مرکزی افتتاح 5 خانه هلال هلال در روستاهای مرکزی خلیل آباد خانه های هلال بخشدار مرکزی راه اندازی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.
 
وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان