Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن جعفری، مدافع تیم فوتبال شهر خودرو خراسان گفت که این تیم مقابل الهلال عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، به هیچ وجه دست از تلاش نمی‌کشد. ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه شهر خودرو، حسن جعفری در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: آماده هستیم تا با انجام یک بازی خوب مقابل الهلال نتیجه‌ای خوب کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئناً بازی سختی داریم، اما به هیچ وجه از تلاش دست برنمی‌داریم. حضور تیم ما به عنوان نماینده مشهد در لیگ قهرمانان آسیا، اتفاق بزرگی بود که برای اولین بار در خراسان اتفاق افتاد و هواداران و مردم شرق ایران را خوشحال کرد.

وی با بیان اینکه شهر خودرو بازیکنان خوب و تکنیکی دارد و می‌خواهد دبی را با دست پُر ترک کند، تصریح کرد: از همه مردم ایران نیز می‌خواهیم برای پیروزی تیم ما که نماینده ایران است، دعا کنند و قول می‌دهیم از هیچ تلاشی دست برنداریم. برای رسیدن به این مرحله از مسابقات تلاش زیادی کردیم. شرایط خوبی داریم و خدا را شاکریم که توانستیم تا اینجا هواداران‌مان را خوشحال کنیم. فردا هم بازی خوبی را خواهید دید.

کوزین: الهلال بازیکنان بزرگی دارد، ما آرزوهایی بزرگ

به گزارش تسنیم، شهر خودروی ایران از ساعت 18:10 فردا (دوشنبه - به وقت ایران) در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف الهلال عربستان می‌رود.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لیگ قهرمانان آسیا تیم شهر خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا تیم شهر خودرو فوتبال لیگ قهرمانان آسیا تیم شهر خودرو لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان مقابل الهلال شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)

در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها

  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران