Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان گفت: به فرمانداران تاکید کرده‌ایم که مسئول شرعی و قانونی برگزاری انتخابات سالم هستند و در این راه باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در همایش تبیینی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل تالار برق شهر کرمان، رعایت نکات اخلاقی انتخابات را از سوی کاندیداها و هواداران مورد تاکید قرار داد و آزادی مردم، رعایت اخلاق، اخلاص، جلوگیری از تفرقه و نزاع و صحت و سلامت را از نکات مهم انتخابات برشمرد و افزود: بخشی از تحقق این اصول مرتبط با مجریان انتخابات است که جلسات متعددی در این رابطه طی ماه‌های گذشته برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به فرمانداران تاکید کرده‌ایم که مسئول شرعی و قانونی برگزاری انتخابات سالم هستند و در این راه باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

استاندار کرمان به بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اصول انتخابات اشاره داشت و اضافه کرد: آزادی مردم در انتخابات امر مورد تاکید است، مردم باید آزادانه در انتخابات شرکت کرده، تصمیم بگیرند و رای دهند و ناخواسته به نحوی عمل نکنیم که مردم احساس کنند آزاد نیستند و از روی اجبار و اکراه رای دهند.

وی ابراز داشت: امام خمینی (ره)، اسلام‌خواهی، استقلال، آزادی و نبودن تحت سلطه شرق و غرب را از موارد مورد اهمیت در انتخابات عنوان کرده‌اند.

دکتر فدائی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز، همبستگی و انسجام را نتیجه انتخابات بیان کرده‌اند و خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری را سه اصل مهم مرتبط با انتخابات می‌دانند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کرمان فدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود

فرماندار قائم‌شهر با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت تمام‌الکترونیک از آمادگی کامل این شهرستان بر اجرای مرحله دوم انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد مولایی‌قرا ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در بازدید از ستاد مرکزی انتخابات این شهرستان با اعلام آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این مرحله از انتخابات در شهرستان قائم‌شهر به صورت تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود.

وی افزود: برای پیشگیری از خطاها و اشتباهات سیستمی و فنی احتمالی، همچنین آماده‌سازی هرچه بهتر فرایند اجرایی تمام‌الکترونیک مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، مانور انتخابات با حضور فرمانداران شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی، رئیس هیئت نظارت، دبیر ستاد و مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات بر انتخابات، اجرا شد.

فرماندار قائم‌شهر تصریح کرد: مطابق با مرحله اول انتخابات که به مردم قول دادیم، با تمام توان از آرای آن‌ها که امانت الهی است، صیانت می‌کنیم.

مولایی‌قرا با تاکید بر اینکه در مرحله اول برگزاری انتخابات توانستیم با مشارکت خوب مردم و هماهنگی همه ارکان شهرستان و عوامل انتخابات، یک انتخابات سالم را برگزار کنیم و شرمنده مردم نباشیم، اظهار داشت: در این مرحله تمام تلاش می‌شود تا از آرای ملت صیانت شود.

کد خبر 750047

دیگر خبرها

  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس