Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت: همانگونه که حیات سردار برکت بود، شهادتش نیز برکتی برای نظام بود؛ لذا شهادت سردارسلیمانی سبب ارتقا میزان مشارکت اجتماعی مردم شد که رهبری نیز از این اتفاق به انقلاب یاد کرد.

بیژن سلیمان پور در نشست صمیمی اصحاب فرهنگ، رسانه، چاپ و تبلیغات استان که در روز یکشنبه در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قم برگزار شد، گفت: هنر انتقال دستاورد های نظام به طور صحیح را به جوانان و نوجوانان نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای ارزشمند انقلاب عنوان کرد: ایران در حوزه‌های مختلف پزشکی افتخارات زیادی کسب نموده، همچنین درزمینه دارو سازی تبدیل به یکی از قطب های دارویی در جهان شده‌ایم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری در خصوص پیشرفت‌های محسوس در این 41سال عنوان کرد: پس از انقلاب روستاها که قبلا از کمترین امکانات محروم بوده اند، با بهره مندی از نعمت گاز از وجود مدارس و دانشگاه و راه‌های ایمن نیز بهره مند شدند.
وی با اشاره به پیشتازی علمی ایران در تمام عرصه‌ها افزود: لازم به ذکر است که دشمنان به این پیشرفت همه جانبه ایران اذعان می کنند.
سلیمان پور با بیان اینکه نادیده گرفتن اقدامات بزرگ با مشکلات کوچک سناریو نوشته شده از سوی دشمن است ،گفت: این کار قطعا یک کفران نعمت بزرگ است.

وی همچنین تصریح کرد: نباید فسادهای موجود را منکر شد ولیکن آنچه حائز اهمیت است دستاورد های انقلاب است که آمار بالایی را به خود اختصاص می‌دهد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری در خصوص یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مشارکت مردم در این صحنه دغدغه اصلی است و باید متوجه تاثیر شهادت سردار سلیمانی بر مشارکت مردم بود.

وی همچنین افزود: همانگونه که حیات سردار برکت بود، شهادتش نیز برکت برای نظام بود؛ لذا شهادت سردارسلیمانی سبب ارتقا میزان مشارکت اجتماعی مردم شد که رهبری نیز از این اتفاق به عنوان انقلاب یاد کرد.
سلیمانی پور پیرامون سقوط هواپیمای اوکراینی عنوان کرد: این سانحه صرفا در ایران اتفاق نیفتاد و کشورما دوازدهمین کشوری بود که دچار این سانحه سقوط هواپیما شد و دشمن ازاین موضوع استفاده کرد و موج بزرگی در کشور ایجاد کرد که سبب کاهش مشارکت مردم در عرصه های اجتماعی شود.
وی در ادامه عنوان کرد: در انتخاب نامزدها به صلاحیت آنها اهمیت دهید و انتخاب افراد هوچی گر و غوغا سالار بپرهیزید.
سلیمانی پور خطاب به فعالین عرصه چاپ و تبلیغات عنوان کرد: در مباحث تبلیغات جدا از مسائل مالی همواره باید انطباق محتوا آثار با قانون و فرهنگ مردم مد نظر قرار گرفته شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری در خصوص وظایف نامزد ها عنوان کرد: متاسفانه تا کنون هیچ نامزدی برنامه ای برای رفع خلاء های قانونی ارائه نداده است.
وی در ادامه افزود: اگر قوانین کارآمد وضع و اصلاح شود، بسیاری از مشکلات من جمله اشتغال حل خواهد شد.
سلیمانی پور در پایان با تاکید بر حفظ آرامش و امنیت انتخابات عنوان کرد: آرامش و امنیت برند جمهوری اسلامی است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دهه فجر انتخابات سلیمانی پور مشارکت مردم شهادت سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.    مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم