Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظام پزشکی مشهد امروز(یکشنبه) با صدور اطلاعیه ای به آنچه در فضای مجازی در خصوص شکایت عباس تبریزیان از سه پزشک مطرح شده بود، واکنش نشان داد.

عباس تبریزیان از جمله مخالفان پزشکی مدرن، فردی است که اخیرا  فیلمی در فضای مجازی از وی منتشر شد که طی آن در حضور طرفداران خود اقدام به آتش زدن کتاب مرجع پزشکی طب هاریسون کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن اطلاعیه سازمان نظام پزشکی آمده است: نظام پزشکی مشهد پس از اطلاع و تشکیل پرونده در دادگاه برای هر سه همکار پزشک وکیل استخدام کرد و در همه مراحل پرونده، دفاع و حمایت های لازم را آنجام داد.
در این اطلاعیه تصریح شده است:‌ رأی یاد شده تعلیقی است و هنوز قطعی نیست و پرونده در دادگاه تجدید نظر استان خراسان رضوی جاری و در حال رسیدگی است بنابراین انتشار حکم دادگاه بدوی از سوی هر شخصی، اقدامی غیر قانونی و قابل پیگیری است. با این وجود، با توجه به وجود بعضی از ایرادها و رضایت شاکی در مرحله تجدید نظر،  شایسته است این پرونده مسیر قانونی خود را  در فضایی آرام طی کند.
سازمان نظام پزشکی با قدردانی از حساسیت و حمایت یکایک اعضای این سازمان، از جامعه فهیم و فخیم پزشکی انتظار دارد ضمن کنترل احساسات در نقد رفتار و عملکرد افراد مداخله گر در امور پزشکی رویه آگاهی بخشی علمی و پیگیری جدی از مجاری قانونی را با استدلالات علمی و حقوقی دنبال کنند.

اوایل بهمن ماه فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که طی آن فردی به نام عباس تبریزیان که ملبس به لباس روحانیت بود در حضور طرفداران خود اقدام به آتش زدن کتاب مرجع پزشکی طب هاریسون کرد.

این اقدام با واکنش تند جامعه پزشکی مواجه شد. 

۴۷۴۷

کد خبر 1350835

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان نظام پزشکی مشهد نظام پزشکی مشهد عباس تبریزیان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | شرکت استخراج و فرآوری مواداولیه شیشه (سهامی‌خاص) قصد فروش ۳.۹۸۶.۰۰۰ سهم از سهام خود را داشته که این موضوع را با انتشار آگهی مزایده در روزنامه دنیای اقتصاد مورخ ۱۱ خردادماه ۱۴۰۱ و تعیین شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت بعنوان برگزارکننده مزایده اعلام عمومی نموده است؛ امّا پس از انجام فرآیند مزایده اختلافاتی بین طرفین درباره برنده مزایده سهام پیش می‌آید تا جایی‌که حل و فصل موضوع به دادگاه کشیده می‌شود! ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J03

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • تکذیب خبر فوت پزشک طرحی در جاسک
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند
  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه