Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان روز سوم رقابت های مرحله نهایی لیگ یک هندبال بانوان کشور، نمایندگان خوزستان، بوشهر، فیروز آباد و بر حریفان خود غلبه کردند.

 به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، روز سوم مرحله نهایی لیگ یک هندبال بانوان کشور بزرگداشت ایام الله دهه فجر و پاسداشت مقام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدا مدافع حرم خوزستان با حضور هشت تیم، امروز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه در سالن ورزشی شرکت ملی گاز خوزستان دنبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا با پایان یافتن رقابت های روز سوم، تیم شقایق دشت بوشهر ۲۷ بر ۲۰ تیم هیات هندبال کردستان را از پیش رو برداشت و تیم شیشه و بلور کاوه فیروز آباد توانست با نتیجه ۲۳ بر ۱۶ تیم هیات هندبال تهران را شکست دهد.

در دیگر دیدار های امروز تیم ریف اصفهان به مصاف هیات هندبال ملایر رفت که در این دیدار نماینده اصفهان با نتیجه ۲۷ به ۲۲ از سد این تیم عبور کرد.

همچنین تیم هندبال بانوان بهمن بهبهان که به عنوان تنها نماینده خوزستان در این رقابت های شرکت دارد با نتیجه قاطع ۲۶ بر ۱۶ تیم شورای شهر قزوین را شکست داد و به سومین برد پیاپی خود دست یافت.

لازم به ذکر است مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال بانوان کشور به میزبانی اهواز از ۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه در حال برگزاری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرحله نهایی برنا خوزستان هندبال خوزستان هیات هندبال خوزستان فدراسیون هندبال ایران تیم بانوان بهمن بهبهان لیگ هندبال دسته یک بانوان کشور یک هندبال بانوان کشور مرحله نهایی لیگ هیات هندبال فیروز آباد روز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور

تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد تیراندازی کشور در مجموعه آزادی تهران خوش درخشیده و موفق به کسب چندین مقام اول تا سوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، تیراندازان آذربایجان‌غربی در مرحله نخست رقابت‌های آزاد تیراندازی کشور خوش درخشیدند.

در این راستا در رده سنی جوانان و در رقابت‌های تفنگ بانوان ساینا تیموری به مقام دوم رسید.

در رقابت‌های تپانچه بانوان در رده سنی جوانان همچنین دنیا ارشدنیا و اسرا رمضانی به ترتیب به رتبه‌های اول و دوم دست یافتند.

آیسان منصور نیز در رده سنی بزرگسالان و در رقابت‌های تفنگ بانوان مقام دومی را کسب کرد.

در رقابت‌های تفنگ آقایان در رده سنی جوانان نیز آتیلا محمدرضایی توانست رتبه سوم رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

به گزارش ایمنا، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 750478

دیگر خبرها

  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • طغیان وحشتناک رودخانه بهمن آباد چوار ایلام
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید